Bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku w Dubaju

W ubiegłym roku linia Emirates wprowadziła na lotnisku w Dubaju automaty do samodzielnej odprawy. Teraz idzie o krok dalej – 32 samoobsługowe automaty do odprawy bagażu i 16 kiosków do odprawy można obsługiwać za pomocą osobistych urządzeń mobilnych jak smartfony, bez konieczności dotykania wspólnych ekranów.
W samoobsługowych kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Dodano także nowe opcje związane z samodzielnym uiszczeniem płatności, na przykład w przypadku wykupienia dodatkowego bagażu już na lotnisku.
Kioski do samodzielnej odprawy, umieszczone w strefie odprawy ekonomicznej Terminalu 3 w Dubaju są uzupełnieniem stanowisk obsadzonych przez pracowników odprawy Emirates. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu na lotnisku i poprawia jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. Usługa jest dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, co jest związane z dodatkowymi wymaganiami dla tych miejsc docelowych. Planowane jest zwiększenie liczby kiosków w strefie odpraw dla klasy pierwszej oraz biznes.
Nowe, bezdotykowe rozwiązania to efekt działań linii Emirates w kierunku zapewniania swoim klientom komfortowej podróży. Podróżujący mogą ponadto skorzystać ze zintegrowanej ścieżki biometrycznej, która umożliwia szybkie przejście wszystkich formalności na lotnisku w Dubaju. Korzystając z najnowszej technologii biometrycznej twarzy, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, skorzystać z poczekalni Emirates i wejść na pokład samolotu.
Z inteligentnych bezdotykowych rozwiązań można korzystać także na pokładzie. Podróżujący mogą przeglądać cyfrowe menu na swoich urządzeniach mobilnych w aplikacji Emirates, zarówno w trybie online, jak i offline. Dostępne jest także Wi-Fi Emirates, dzięki czemu klienci nie muszą kupować dodatkowego pakietu danych.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty










