Best Western – zmiana nazwy i logo
Zarząd Best Western zapowiedział wprowadzenie nowej nazwy – Best Western Hotels&Resorts – a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.
David Kong, President and Chief Executive Officer w Best Western Hotels & Resorts, powiedział: “Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej. Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western.”
Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:
– ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, jednego z najbardziej doświadczonych dyrektorów generalnych w branży podróżniczej,
– podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości,
– wypracowanie pozycji lidera w branży pod względem wysokości wskaźnika RevPAR (dochód na jeden dostępny pokój) i zdobycie rekordowej liczby nagród branżowych.
Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki – „BW” – które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.
Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych. Nowe znaki firmowe będą bardziej funkcjonalne i bardziej zrozumiałe dla konsumentów.
Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations for Best Western Hotels & Resorts, dodała: “Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi. Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy.”
Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Każdy człowiek ma prawo do godnego życia – działania na rzecz uchodźców z inicjatywy Leny i Władysława Grochowskich
26 marca z inicjatywy Leny i Władysława Grochowskich – laureatów nagrody Nansena i…
0 Komentarzy8 Minuty
26 marca 2024
Kiwi.com: nie Dubaj, a Abu Zabi przyciąga turystów z Polski
Jak wskazuje Kiwi.com, najtańsze bilety do Zjednoczonych Emiratów Arabskich są z Warszawy…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Drezno i Kraina Łaby: 5,5 mln noclegów i 2,5 mln przyjazdów w 2023 roku
W roku 2023 Drezno i Kraina Łaby odnotowały rekordowe wyniki – 5,5 mln noclegów i…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Szkolenia Grupy PHH w Hotelu Halo Szczyrk
W minioną środę, 20 marca, odbyły się szkolenia zorganizowane przez Pion Handlowy…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2024
Accor: nowe hotele wzmocnią portfolio premium, midscale i economy
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tys.…
0 Komentarzy2 Minuty
19 marca 2024
Esky.pl: czerwcówka za granicą od 244 zł za osobę. Tanio do Włoch, Paryża i Dubrownika
Marzec to ostatni moment, by z wyprzedzeniem zaplanować zagraniczny city break na długi…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Nocowanie.pl: święta Wielkanocne poza domem – tradycyjnie albo w spa
Polacy coraz chętniej spędzają święta poza domem, a właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
IGHP: wyniki hoteli poprawiają się
Wyniki hoteli w lutym były na lepszym poziomie niż w styczniu, ale jednak słabszym od…
0 Komentarzy6 Minuty