B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą retail, zaangażowanie w zrównoważony rozwój – 2023 rok B&B Hotels w Polsce może zaliczyć do udanych.
B&B Hotels działają w segmencie value for money, a ich portfolio obejmuje ponad 730 hoteli w 15 krajach na świecie – przede wszystkim we Francji, w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii. W Polsce z oferty tej sieci możemy obecnie skorzystać odwiedzając takie miasta jak Warszawę, Kraków, Toruń, Wrocław, Łódź, Katowice, Nowy Targ, Rzeszów, Lublin, Poznań, Kielce, Bytom, Piotrków Trybunalski czy Tomaszów Lubelski. Cztery z tych obiektów dołączyły do hotelowej rodziny B&B Hotels w 2023 roku.
Nowa strategia
B&B Hotels dąży w długoterminowej perspektywie do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w segmencie value for money. Plany ekspansyjne względem polskiego rynku wymagały przygotowania nowej strategii, dostosowanej do nowych wyzwań. W efekcie tego wiosną 2023 sieć ogłosiła nowy plan rozwoju, który ma przełożyć się na więcej B&B Hotels w naszym kraju.
W maju sieć świętowała otwarcie B&B Hotel Kielce Centrum ze 114 pokojami, a w następnych miesiącach pojawiała się w kolejnych lokalizacjach – Bytomiu (lipiec), Piotrkowie Trybunalskim (sierpień) oraz Tomaszowie Lubelskim (wrzesień), rozbudowując swoją ofertę noclegową o kolejnych 201 pokoi. Sieć zwiększyła się do 14 hoteli w Polsce i zamyka 2023 rok oddając do dyspozycji gości blisko 1500 pokoi. Tym samym notuje 40 proc. wzrost w stosunku do 2022 roku.
„2023 rok był dla nas bardzo udany. Nie tylko ze względu na cztery nowe otwarcia, lecz także wyniki naszych hoteli, które niejednokrotnie przekraczały poziomy sprzed pandemii. Zawdzięczamy to przemyślanej polityce cenowo-jakościowej oraz dbałości o doświadczenia naszych gości. Bacznie obserwujemy zmiany w trendach podróżnych, którzy zamiast długich, dwutygodniowych urlopów coraz częściej wybierają weekendowe, miejskie wyjazdy, racjonalizując w ten sposób swoje wydatki. Nieustannie doskonalimy naszą ofertę, unowocześniamy nasze działania i otwieramy hotele w nowych, atrakcyjnych lokalizacjach. To przekłada się na większe zainteresowanie hotelami oferującymi komfort, prostotę oraz wygodę w rozsądnej cenie. „Smart simplicity” jest jedną z naszych podstawowych wartości i dotychczasowe doświadczenia pokazują słuszny kierunek dla rozwoju sieci B&B Hotels w Polsce” – mówi Konrad Pazorek, dyrektor finansowy B&B Hotels Polska.
Dialog z branżą retail
2023 rok był udany dla B&B Hotels także ze względu na otwarcie się na bliską współpracę z branżą retail. Europejska sieć hotelowa chce otwierać swoje obiekty nie tylko w tak oczywistych miejscach jak centra miast, sąsiedztwo popularnych atrakcji turystycznych i dużych ośrodków konferencyjno-targowych, lecz także przy i w obrębie centrów oraz galerii handlowych. Swoje zainteresowanie projektami typu mixed-use wyraziła między innymi, biorąc udział w wiosennej i jesiennej edycji największego w Polsce i regionie CEE spotkania rynku centrów handlowych – Shopping Center Forum. B&B HOTELS Polska jest również członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Dbałość o zrównoważony rozwój
Kontynuując zapoczątkowaną kilka lat temu współpracę z pasieką we wsi Marcyporęba w Małopolsce B&B Hotels Polska do 13 powiększyła liczbę swoich hoteli dla pszczół, które codziennie przyczyniają się do ochrony środowiska, zapylając lokalne rośliny. Miody następnie trafiają do oferty polskich B&B hoteli.
Sieć B&B Hotels angażuje się w zrównoważony rozwój nie tylko na poziomie ekologicznym, lecz także ekonomicznym i społecznym. W kwietniu 2023 roku przystąpiła do programu To Good To Go, włączając się tym samym do walki przeciwko marnowaniu żywności, będącemu jednym z największych globalnych wyzwań środowiskowych, z jakimi przychodzi nam się mierzyć. Niesprzedane hotelowym gościom pełnowartościowe posiłki śniadaniowe nie lądują w koszu, lecz są oferowane po niższej cenie szerszej społeczności, mając szansę trafić do konsumenta i nie stać się odpadem.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty