A&O: pierwsze półrocze 2022 dogania wynik z 2019

A&o podsumowało pierwsze półrocze bieżącego roku. Sieć oprócz osiągnięcia wyników prawie takich jak przed pandemią odnotowała również więcej rezerwacji grupowych i rodzinnych.
„Ponad 2500 telefonów dziennie na infolinię rezerwacji, 80-procentowy wzrost liczby odwiedzających stronę aohostels.com w okresie od maja do czerwca oraz średnie obłożenie pokoi około 74 proc. w maju i 85 proc. w czerwcu to wyniki z pierwszego półrocza 2022 roku jednego z najlepszych w historii naszej firmy” – mówi Oliver Winter, dyrektor generalny a&o.
„Liczby przypominają rok 2019. Prawie wyrównaliśmy ówczesne liczby – to doskonałe wyniki i pewny sygnał na drugą połowę roku” – dodaje.
Szczególnie w przypadku rezerwacji grupowych i rodzinnych, a&o odnotowało dwucyfrowy wzrost w porównaniu z 2019 r. Spodziewane przychody w tym roku wyniosą od 140 do 160 mln euro. Pod warunkiem, że pandemia koronawirusa nie wywoła żadnych znaczących ograniczeń nadchodzącej jesieni i zimy.
„Koronawirus nadal będzie nas ograniczać, ale znaleźliśmy również sposoby, aby skutecznie poradzić sobie z tym wyzwaniem” – komentuje Winter.
Specjalne środki bezpieczeństwa i higieny zostaną utrzymane, a oferta cyfrowa będzie dalej rozszerzana. Obejmuje ona na przykład samodzielne lub mobilne zameldowanie, cyfrowe zameldowanie na śniadanie lub cyfrowy klucz do pokoju.
a&o stale rozbudowuje zespół
„Zmieniliśmy i dodaliśmy kilka rzeczy, abyśmy byli jako pracodawca jeszcze bardziej atrakcyjni – opinie na ten temat są bardzo pozytywne. Od początku roku podpisaliśmy ponad 400 nowych umów o pracę. Rekrutacja trwa. „Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o cyfryzację i obsługę gości – logiczne jest, że teraz dostosowujemy również procesy rekrutacyjne do potrzeb kandydatów i branży. Mamy rozwiązania na niedobór personelu i nie myślimy szablonowo” – wyjaśnia Winter.
Sieć a&o nadal rośnie w największych miastach Europy
W Warszawie, Budapeszcie, Kopenhadze, Edynburgu i Rotterdamie a&o od 2020 roku otworzyło jeszcze pięć obiektów, co daje łącznie 40 hosteli w 25 miastach i dziewięciu krajach europejskich. Wysoko na liście ekspansji znajdują się Wielka Brytania, Włochy, Benelux oraz region DACH. Ponadto firma ma na oku Irlandię i Francję, a także Rzym czy Ateny.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










