Anna Chwałko – nowa dyrektor regionalna IGHP na Śląsku

Anna Chwałko, dyrektor generalna hotelu Best Western Mariacki oraz Browaru Mariacki w Katowicach została 28 czerwca powołana na stanowisko dyrektor regionalnej Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w województwie śląskim.
Z branżą hotelarską i turystyczną Anna Chwałko jest związana od blisko 20 lat. Od sierpnia 2016 roku zajmuje stanowisko dyrektora hotelu Best Western Mariacki oraz Browaru Mariacki w Katowicach. Obiekt ten otwierała i prowadziła z pełnym nadzorem inwestorskim z zakresu wyposażania i pełnego przygotowania operacyjnego. W latach 2014-2016 była dyrektorem Best Western Plus Q Hotelu **** we Wrocławiu, który otwierała i zarządzała nim przez ponad 2 lata. Wcześniej od roku 2009 była dyrektorem Hotelu Diament **** we Wrocławiu, z którym rozpoczynała swoją współpracę w dziale sprzedaży.
Anna Chwałko, dyrektor regionalna IGHP w woj. Śląskim, powiedziała: „Bardzo się cieszę z powierzonej mi nowej roli. Jako przedstawiciel hotelu należącego do IGHP niejednokrotnie przekonałam się, że wiedza i merytoryczne wsparcie Izby, w zakresie chociażby nowych regulacji prawnych, RODO, szkoleń branżowych dla całej kadry na przestrzeni ostatnich 3 lat, dla mnie jako hotelarza były bardzo pomocne. Tym bardziej się cieszę, że mogę rozpocząć tę współpracę na nowej płaszczyźnie.”
Anna Chwałko w karierze zawodowej była zaangażowana w wiele projektów. Między innymi od 2011 roku prowadzi wykłady na Akademii Wychowania Fizycznego i w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz w Chorzowie z przedmiotów związanych z zarządzaniem w hotelarstwie, nowoczesnych metod zarządzania w hotelu i podstaw gastronomii. Jest również prelegentem i wykładowcą na Targach Gastro Hotel, specjalizując się w tematyce związanej z budżetami w hotelach, wyposażania pokoi i standardów w hotelarstwie. Prywatnie od lat miłośniczka gór oraz jazdy na rowerze szosowym.
Dyrektorzy regionalni IGHP są przedstawicielami Izby w 14 regionach kraju. Odpowiadają m.in. za usprawnienie komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, a także pozyskiwanie nowych członków oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionach, współpracę z władzami, samorządami i innymi instytucjami z regionów, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
WorkTrips.com integruje się z bazą noclegową Booking.com
Po rozszerzeniu bazy noclegowej, WorkTrips.com znacząco ułatwia organizację podróży…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty