Amadeusz ułatwił podróże ludziom z Boston Consulting Group

Boston Consulting Group (BCG) i Amadeus wprowadziły MyBCGTrip – nową aplikację mobilną do zarządzania podróżami, z której mogą korzystać wszyscy pracownicy BCG na całym świecie. Dzięki oprogramowaniu zyskują oni dostęp do informacji o podróży służbowej, dostępnych z poziomu smartfona.

Aplikacja MyBCGTrip na urządzenia z systemem iOS jest już dostępna dla pracowników BCG w ponad 80 biurach firmy na całym świecie.

MyBCGTrip to wszechstronna i intuicyjna aplikacja do zarządzania podróżami, oferująca natychmiastowy dostęp do wszystkich szczegółów podróży, łatwą odprawę, synchronizację kalendarza, powiadomienia o locie oraz błyskawiczne alternatywy w przypadku zmiany planów w ostatniej chwili. Zmiany rezerwacji lotu można dokonać za pomocą jednego kliknięcia, które łączy pracownika bezpośrednio z biurem podróży. Użytkownik nie musi też każdorazowo wprowadzać swoich danych, ponieważ aplikacja automatycznie zapamiętuje jego profil.

Gehan Colliander, szef działu Global Travel w Boston Consulting Group, powiedział: „To nasi pracownicy kształtują sposób zarządzania podróżami służbowymi w naszej firmie. Przeszliśmy długą drogą od prostego interface’u do sytuacji, w której zwracamy uwagę na całościowe doświadczenie podróżującego. Globalna strategia mobilna, którą rozwijamy i wprowadzamy w oparciu o technologię Amadeus, pozwala nam spersonalizować zarządzanie podróżami i odpowiada na nasze potrzeby biznesowe”.

Zaprojektowana przez zespół BCG Global Travel aplikacja MyBCGTrip bazuje na rozwiązaniu Amadeus Mobile Platform i jest dostosowana do potrzeb podróżujących służbowo. Z platformy Amadeus Mobile mogą korzystać korporacje, jak również biura podróży i inne firmy z branży turystycznej.

Michael Bayle, szef działu Mobile w Amadeus, powiedział: “Nasze partnerstwo z BCG pozwala pracownikom tej firmy korzystać ze wsparcia uniwersalnego towarzysza podróży. Stresujące sytuacje, takie jak pospieszne poszukiwanie właściwej bramki na lotnisku czy kłopoty ze znalezieniem hotelu w nowym mieście, to już przeszłość. Dowolnej wielkości korporacja czy biuro podróży, które chcą zaoferować wyższy komfort, mogą być pewni, że Amadeus dostarczy podróżującym informacje dokładnie wtedy, kiedy będą ich potrzebować”.

Jakie funkcje są dostępne w aplikacji MyBCGTrip?

– automatyczne importowanie podróży do profilu użytkownika

– dostęp do wszystkich szczegółów bieżących, jak i zbliżających się podróży

– odprawa przed lotem

– dodawanie podróży do kalendarza

– powiadomienia o opóźnieniach lub o odwołaniu lotu

– możliwość natychmiastowego znalezienia alternatywnych lotów w przypadku zmiany planów

– bezpośrednie połączenie z biurem podróży w celu zmiany rezerwacji