Amadeus z nagrodą KE
W swoim dorocznym raporcie „EU Industrial R&D Investment Scoreboard” Komisja Europejska wyróżniła firmę Amadeus pierwszym miejscem w rankingu firm z branży podróży i turystyki, które najwięcej inwestują w badania i rozwój. Innowacja i rozwój technologii stanowią siłę napędową firmy. Stąd tak znaczące zaangażowanie Amadeus w inwestycje w badania i rozwój, których wartość wyniosła w 2014 r. 568,4 milionów euro.
Amadeus angażuje się w zwiększanie satysfakcji podróżujących przez inwestycje w innowacyjne systemy i rozwiązania technologiczne, co zostało docenione przez Komisję Europejską. Ambicją firmy jest łączyć kluczowych graczy z branży turystycznej, takich jak biura podróży, korporacje, linie i porty lotnicze, hotele czy przewoźnicy kolejowi, aby kształtować pozytywne doświadczenia setek milionów podróżnych, którzy co roku mają styczność z rozwiązaniami Amadeus.
Zaangażowanie Amadeus na rzecz innowacji odzwierciedla m.in. niezwykle wysoka wydajność przetwarzania transakcji z wykorzystaniem systemów otwartych Amadeus Cloud Services oraz przyjęcie przez firmę roli pioniera w opracowywaniu i rozwoju zaawansowanych technologii, takich jak NoSQL i systemy rozproszone.
Technologia Amadeus pomaga firmom z branży łączyć się z globalnym ekosystemem turystycznym, efektywniej zarządzać operacjami oraz dostarczać podróżnym usługi wyższej jakości niż kiedykolwiek przedtem. Firma pomaga podróżującym pokonać stres związany z zakłóceniami w rozkładach lotów dzięki Amadeus Personal Disruption Companion. Ponadto tworzy całkowicie nową generację systemów rezerwacji hotelowych, które będą stanowić standard dla całej branży, a także zapewnia niezawodne i bardziej efektywne rozwiązania IT dla portów lotniczych.
Herve Couturier, wiceprezes Amadeus ds. badań i rozwoju, powiedział: “Wyróżnienie Komisji Europejskiej to zaszczyt. Nasz zespół badań i rozwoju liczy ponad 5 tys. osób, a w latach 2004‑2014 zainwestowaliśmy w ten obszar ponad 3,5 miliarda euro. Najważniejszy jest jednak fakt, że dzięki tym inwestycjom poprawiamy jakość obsługi podróżujących – od zarządzania zakłóceniami w rozkładach lotów po usprawnianie procesu rezerwacji biletów. Dokonywanie tych realnych zmian motywuje nas do dalszej pracy i sprawia, że kształtowanie przyszłości podróży staje się naszą pasją”.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Pierwszy rejs Rainbow z Katowice Airport na Margaritę
W piątek, 10 listopada chwilę po godzinie 9:00, z Katowice Airport wystartował pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 listopada 2023
Dagmara Krasińska nową Destination Commercial Director w Join UP!
Z początkiem listopada do zespołu Join Up Polska dołączyła Dagmara Krasińska, która…
0 Komentarzy1 Minuty
10 listopada 2023
Boże Narodzenie w biurach podróży: wzrost liczby rezerwacji i spadek cen
W 2023 roku ponad połowa klientów planuje spędzić Boże Narodzenie w krajach…
0 Komentarzy4 Minuty