Amadeus udostępnił niemiecką ofertę biurom w Europie środkowej
Nowe rozwiązanie Amadeus Tours Suite Merchant Edition udostępnia ofertę niemieckich touroperatorów ponad 1400 środkowoeuropejskim biurom podróży.
Firma Amadeus poinformowała o wprowadzeniu na rynek Amadeus Tours Suite Merchant Edition – nowego rozwiązania umożliwiającego biurom podróży sprzedawanie wycieczek w korzystnych pakietach oraz usług hotelowych niemieckich organizatorów wycieczek. Oferty udostępnione za pośrednictwem platformy są dostosowane do potrzeb rynku środkowoeuropejskiego i dla wygody podróżnych obejmują między innymi lokalne lotniska wylotu.
Firma Amadeus wspiera również biura podróży w zakresie zawierania umów, rozliczania i monitorowania należnej prowizji. W efekcie biuro podróży podpisuje tylko jedną umowę z firmą Amadeus, aby mieć dostęp do różnorodnych ofert niemieckich touroperatorów.
Rozwiązanie przechodzi obecnie etap pilotażowy w wybranych biurach podróży w Polsce, Rumunii i Czechach oraz na Węgrzech i Słowacji. Podczas trwania tego etapu umożliwia ono oferowanie w nowym modelu sprzedaży propozycji wyjazdowych dwóch niemieckich biur podróży: FTI Touristik oraz JT Touristik. Oferta trzech następnych touroperatorów zostanie udostępniona do sprzedaży za pośrednictwem rozwiązania Amadeus Tours Suite Merchant Edition w najbliższych miesiącach.
Paweł Rek, Regional Manager Central Europe Markets, powiedział: „Rozwiązanie Amadeus Tours Suite Merchant Edition udostępnia środkowoeuropejskim biurom podróży szerszą ofertę wypoczynku, dostosowaną do potrzeb lokalnego rynku, co zapewnia klientom większy wybór i lepszą obsługę. Nasze nowe rozwiązanie pozwala nam również udostępnić naszym klientom pojedyncze źródło danych dotyczących rozliczania, fakturowania i śledzenia prowizji.”
Korzyści dla użytkowników rozwiązania Amadeus Tours Suite Merchant Edition:
– współpraca z jednym, niezawodnym dostawcą rozwiązań informatycznych oferującym dostęp do oferty wielu organizatorów wycieczek, a także usług wsparcia – pozwala to oszczędzić czas poświęcany na zadania operacyjne i ograniczyć formalności;
– większa płynność finansowa wynikająca z elastycznej gwarancji, bez konieczności uiszczania wielu depozytów u każdego dostawcy oddzielnie – w efekcie oznacza to uproszczenie procesu rozliczeniowego;
– możliwość zdobycia przewagi konkurencyjnej, dostosowując ofertę wyjazdów wypoczynkowych do potrzeb turystów (bogata oferta i elastyczny czas trwania wycieczek oferowanych przez niemieckich organizatorów).
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty