Alfa Star chce inwestować w agentów
Szefostwo touroperatora Alfa Star spotkało się z przedstawicielami zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych. Poniżej publikujemy komunikat OSAT w tej sprawie:
Pragniemy poinformować, że w dniu 1 października odbyło się pierwsze z serii spotkań pomiędzy Alfa Star S.A. reprezentowanym przez: prezesa Krzysztofa Strzylaka, oraz Małgorzatę Strzylak – Skalińską rzecznika prasowego Alfa Star S.A. oraz Martę Białasiewicz odpowiedzialną za PR w ALFA STAR. S.A. a Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Agentów Turystycznych OSAT reprezentowanym przez członków zarządu – Artura Grocholskiego, Marka Kamieńskiego, a także członka OSAT Andrzeja Fiedziukiewicza.
Celem spotkania było wypracowanie wspólnych rozwiązań poszerzających zakres współpracy z siecią agencyjną. Podczas rozmów Alfa Star S.A. zaprezentowała tegoroczne wyniki finansowe. Jest to efekt rozwoju współpracy agencyjnej oraz realizacji strategii Alfa Star S.A., kolejnymi krokami będzie wprowadzenie do portfolio nowych, atrakcyjnych kierunków. Alfa Star S.A. zadeklarowała, że osiągnięte w przyszłości zyski chce zainwestować w dalszy rozwój współpracy i budowanie sieci agentów. W tym celu touroperator poprosił OSAT o wskazanie najkorzystniejszych rozwiązań z punktu widzenia agenta. W trakcie spotkania przedstawiciele OSAT zaproponowali propozycje zmian wymagające pilnych rozwiązań w zakresie usprawnienia współpracy.
„Współpraca z agentami stanowi niezwykle istotne ogniwo w procesie obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że dzięki rozwiązaniom wypracowywanym z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Agentów Turystycznych OSAT możemy wspólnie osiągać coraz lepsze rezultaty.” – powiedziała Małgorzata Strzylak – Skalińska rzecznik prasowy Alfa Star S.A.
„Cieszy nas fakt, że Alfa Star S.A. jest tak otwarta na rozmowy oraz potrzeby biznesowych partnerów. Wierzymy, że razem uda nam się stworzyć model współpracy oparty na wzajemnym poszanowaniu interesów obu stron.” – powiedział Artur Grocholski prezes zarządu OSAT.
Pragniemy zaznaczyć, iż zadeklarowane rozwiązania zdecydowanie ułatwią pracę agentom. Mamy nadzieję, że złożone deklaracje będą podstawą do dalszego dialogu i poprawy warunków współpracy. Dzięki podniesieniu jakości współpracy pomiędzy Touroperatorem ALFA STAR S.A., a siecią agencyjną, możliwe jest osiągnięcie lepszych rezultatów oraz stabilny
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty