Airbus A350-900 Lufthansy – większy komfort na pokładzie

archiwum Lufthansy

Kluczowe elementy kabiny zostały przearanżowane tak, aby podróż A350-900 była jeszcze przyjemniejsza.

Samoobsługa w Klasie Biznes
Lufthansa oferuje pasażerom Klasy Biznes usługę, z której można korzystać pomiędzy posiłkami. W nowo zaprojektowanym obszarze do samoobsługi pasażerowie będą mogli w dowolnym momencie poczęstować się napojami i przekąskami. Jednocześnie nadal będą mieć możliwość zamówienia drinków na swoje miejsce u personelu pokładowego.

Nowe fotele Klasy Ekonomicznej
A350-900 to również bardziej komfortowe siedzenia w Klasie Ekonomicznej. Fotele, wyprodukowane przez Zodiac Seats, mają specjalną, ergonomiczną tapicerkę, a przestrzeń na rzeczy osobiste została zwiększona. W kabinie zostały użyte różne odcienie błękitu, jaśniejsze w stronę centralnej części.

Rozrywka na pokładzie
System rozrywki pokładowej w A350-900 jest nowoczesnym rozwiązaniem ze względu na zakres dostępnych funkcji. Po raz pierwszy pasażerowie będą mogli dokonać wyboru multimediów w domu, jeszcze przed podróżą i dodać je potem na pokładzie do listy odtwarzania. Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy pobrać aplikację ‘Lufthansa Companion App’ na swoje urządzenie mobilne. Program oferowany w samolocie będzie dostępny na okres do sześciu tygodni przed wylotem. Będąc już na pokładzie, pasażerowie muszą jedynie zsynchronizować ich playlistę z ekranem wbudowanym w fotel przed nimi. Ponadto, mogą użyć swojego telefonu komórkowego lub tabletu jako dodadtkowego ekranu.

Większy relaks dzięki lepszemu ciśnieniu w kabinie i innowacyjnemu systemowi oświetlenia
Kabina w nowym Airbusie ma szerokość 5,6 metrów i jest bardziej przestronna niż w porównywalnych typach maszyn. Pasażerowie zyskują więcej przestrzeni i bardziej komfortowe warunki podróżowania. Ponadto, specjalna konstrukcja modelu A350-900 sprawia, że ciśnienie w kabinie jest lepiej dostosowane, a pasażerowie docierają do miejsca docelowego bardziej wypoczęci. Ciśnienie w kabinie będzie podobne do ciśnienia powietrza zmierzonego na wysokości 1800 metrów w miejsce 2400 metrów w podobnych typach maszyn. Efekt wzmacnia również nowatorski system oświetlenia LEDowego. Lufthansa jako pierwsza na świecie linia lotnicza zastosowała różnorodne ustawienia świateł na pokładzie A350-900, które są dostosowane do pory dnia i nocy.