Airberlin nagradza i podsumowuje

MZ

Podczas bożonarodzeniowego spotkania z agentami i partnerami, linia lotnicza Airberlin podsumowała rok i nagrodziła swoich współpracowników.

W Galerii Freta zebrali się przedstawiciele branży turystycznej: agenci turystyczni zrzeszeni w agenci IATA sprzedający ofertę Airberlin oraz przedstawiciele Berlin Brandenburg Airport i Etihad Airways. Gospodarze zorganizowali bożonarodzeniowe spotkanie, by podziękować swoim partnerom i podsumować rok pracy.

„Operacje na polskim rynku zaczynaliśmy trzy lata temu, od tamtej pory wiele się zmieniło. Wiele osiągnęliśmy dzięki sprzedaży pośredniej. Zanotowaliśmy wysokie wzrosty, w 2013 roku obsłużyliśmy 31,5 mln pasażerów.” – mówił Christoph Horak, menedżer Airberlin na rynku polskim.

Jak poinformował Horak, Airberlin jest drugą pod względem wielkości linią lotniczą w Niemczech i szóstą w Europie. Do Polski lata 50 razy w tygodniu: do Warszawy, Gdańska i Krakowa.

„Obsługujemy przede wszystkim pasażerów biznesowych. Oferujemy m.in. długodystansowe połączenia do Nowego Jorku, Chicago czy Abu Dhabi. Naszym strategicznym partnerem jest Etihad Airways. To dzięki nim mamy miejsca klasy biznes na połączeniach długodystansowych.” – mówił Christoph Horak.

W dwóch Airbusach linii Etihad Airways Airberlin oferuje miejsca w „rezydencjach w samolocie”. Wyposażone są one w oddzielny salonik oraz elementy SPA. W takim luksusie podróżować można właśnie do Abu Dhabi.

Bożonarodzeniowe spotkanie Airberlin i Berlin Brandenburg Airport odbyło się 9 grudnia w warszawskiej Galerii Freta. Wśród uczestników imprezy rozlosowano nagrody w postaci biletów lotniczych Airberlin.