Agnieszka Wilczyńska dołącza do Leonardo Hotels Polska. Zajmie się finansami grupy
![Agnieszka Wilczyńska, menedżerka ds. finansów Leonardo Hotels Polska](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2023/12/agnieszka-wilczynska.jpg)
Z początkiem października 2023 roku Grupa Leonardo Hotels Polska zatrudniła Agnieszkę Wilczyńską na stanowisku finance managera. Specjalistka jest związana z branżą hotelarską od ponad 14 lat.
Agnieszka Wilczyńska jest biegłym rewidentem. Swoją karierę w finansach rozwijała w Deloitte. Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pełniąc rolę dyrektora finansowego krakowskich hoteli Radisson Hotel Group, a w ostatnim roku również kontrolera finansowego na rejon Polski. Jej doświadczenie obejmuje kluczowe obszary księgowości, planowania finansowego, kontrolingu i zarządzania strategicznego.
Wśród zadań: zarządzanie ryzykiem
W Polsce Grupa Leonardo ma cztery hotele: NYX Hotel i Leonardo Royal Hotel w Warszawie oraz Leonardo Boutique Hotel Kraków City Center i Leonardo Boutique Hotel Kraków Old Town. Wśród obowiązków nowej menedżer odpowiedzialnej za finanse znajduje się nie tylko planowanie budżetów, realizacja strategii czy doradztwo operacyjne, ale także odpowiednie zarządzanie ryzykiem i dopasowanie rozwiązań do wyzwań rzucanych przez rynek.
Agnieszka Wilczyńska będzie miała za zadanie rozwijać i wdrażać strategię finansową, która wspomoże rozwój firmy na polskim rynku hotelarskim. Jej celem ma być utworzenie efektywnie działającego działu finansowego, usprawnienie procesów i utrzymanie stabilności finansowej, jak również dostosowanie firmy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego.
Przygotować grupę do ekspansji
“Znaczną część swojej kariery spędziłam w branży hotelarskiej. Cieszę się, że swoje doświadczenie będę mogła wykorzystać na zupełnie nowym polu, w branży, którą tak dobrze znam. Leonardo Hotels jest w fazie intensywnego rozwoju i właśnie między innymi ta dynamiczna perspektywa skłoniła mnie do nawiązania współpracy z marką. Liczę, że zdobyta przeze mnie wiedza pomoże przygotować grupę do dalszej ekspansji. Elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze, dopasowanie strategii do aktualnych trendów na rynku to klucz do optymalizacji wyników” – zaznacza Agnieszka Wilczyńska.
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty