Agenci Ecco Holiday zwiedzili Wietnam
Grupa agentów współpracujących z marką Ecco Travel niedawno wróciła z podróży. Zakończone właśnie study tour do Wietnamu i Kataru było kolejną wyprawą z cyklu, który ma przybliżyć sprzedawcom specyfikę produktu poznańskiego touroperatora. Następne wyprawy zaplanowane na ten rok to Jordania, Indie, Gruzja i Izrael.
„Zarówno nasi klienci, jak i agenci to pasjonaci. A trudno mówić o pasji, nie obcując z nią bezpośrednio. Dlatego nasz program wyjazdów studyjnych, zaplanowanych na ten rok, jest zróżnicowany i obszerny” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday i Ecco Travel.
Program wyjazdów rozpoczął się od zachodniego wybrzeża USA. To dość szczególny przypadek, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Kolejna wyprawa, zakończona kilka dni temu, obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.
„Wyjazdy łączone, w czasie których turyści odwiedzają dwa lub więcej państw, to produkt, który stale zyskuje na popularności. Klienci chcą maksymalnie wykorzystać swój wolny czas i zobaczyć jak najwięcej. Coraz częściej stawiają też na różnorodność i łączą kraje zupełnie odmienne kulturowo jak Sri Lankę i Malediwy czy Indie i Emiraty Arabskie. Sukcesywnie poszerzamy ofertę o tego typu imprezy i mamy już całkiem pokaźne portfolio. Zależało nam, żeby pokazać agentom nasze możliwości w tym zakresie. Ciekawym doświadczeniem dla nich było również połączenie w ramach jednego wyjazdu tak odmiennych destynacji. Klimatyczny Wietnam zestawiony z przepychem, jaki oferuje Katar jeszcze bardziej pokazuje specyfikę obu krajów” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz.
Trwają już zapisy na jesienne wyprawy do Jordanii i Indii, na które agenci bardzo chętnie wysyłają zgłoszenia. Niestety ilość miejsc jest ograniczona i zaproszenie na wyjazd otrzymają tylko sprzedawcy z najlepszymi wynikami uzyskanymi w ramach programu motywacyjnego. Biuro, które zdobędzie największą liczbę punktów, otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci darmowego wyjazdu na study tour do Indii.
POWIĄZANE WPISY
16 maja 2025
PIT podsumowuje rok działalności. Najważniejsze negocjacje w UE w sprawie zaliczek na poczet wycieczek
15 maja w Hotelu Gromada Centrum w Warszawie obradowało XXXVII Walne Zgromadzenie…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Exim Tours rozpoczął sprzedaż sezonu zima 2025/2026
Exim Tours rozpoczął sprzedaż oferty zimowej na sezon 2025/2026. W programie znalazły się…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Rainbow wchodzi na rynek rumuński i przejmuje 70 proc. udziałów w Paralela 45
Rainbow Tours ogłasza strategiczne przejęcie 70 proc. udziałów w rumuńskim biurze podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Rainbow prezentuje ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 2025/2026
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty 20 programów rejsowych na sezon zima 2025/2026.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
eSky.pl: Ceny rodzinnych wakacji za granicą w 2025
Wakacyjny wypoczynek z dziećmi za granicą nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Jak…
0 Komentarzy5 Minuty
8 maja 2025
Ecco Travel zaprasza agentów na study tour do Nepalu
We wrześniu 2025 roku Ecco Travel zorganizuje study tour dla agentów, którego program…
0 Komentarzy2 Minuty
5 maja 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025. Nowoczesne autokary i…
0 Komentarzy1 Minuta