Accor wprowadza nową strukturę organizacji marek
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/01/accor-wnetrze.jpg)
Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe, tak by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług.
Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera zarząd grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.
Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques’a Morina jako CEO.
Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO.
W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał zarząd grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.
Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.
Accor: w trzecim kwartale wzrost przychodu o 83 proc. względem do ubiegłego roku
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty