Aquila Collection promuje się w Polsce z Travel Advance. Chce przyciągnąć więcej Polaków do RPA

Firma z RPA, Aquila Collection chce zwiększyć swoją obecność w Polsce dzięki współpracy z Travel Advance. Wspólnie z agencją uruchomili program promocyjny, którego celem jest przyciągnięcie większej liczby polskich turystów do ich obiektów noclegowych i skorzystania z ofert safari w RPA.
Aquila Collection, to obiekty noclegowe i oferta safari w RPA. Firma wzmacnia swoją obecność i promocję na rynku polskim współpracując z agencją Travel Advance. W Europie Środkowo-Wschodniej obserwuje się dynamiczny wzrost zainteresowania podróżami do Afryki. W ostatnich latach region ten notuje lepsze wyniki, co czyni go jednym z najszybciej rozwijających się rynków turystycznych w Europie w kontekście podróży do Afryki.
“Aquila Collection z dumą wywiesza południowoafrykańską flagę w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Chcemy sprawić, by Kapsztad, safari oraz atrakcje na południowym krańcu Afryki stały się dobrze znane agentom, touroperatorom i każdemu, kto rozważa wakacje lub podróż służbową. Rynek Polski jest energiczny, a nasze zaangażowanie zostało niezwykle dobrze przyjęte” – komentuje Johan van Schalkwyk, kierownik ds. marketingu w Aquila Collection.
“Aquila Collection – z różnorodnymi opcjami zakwaterowania i aktywnościami w Prowincji Przylądkowej Zachodniej w RPA, zainicjowała intensywny program promocyjny wraz z Travel Advance, aby przyciągnąć turystów z regionu CEE. Inwestowanie w Polsce jest w początkowej fazie i zapowiada się na ciągłą, interaktywną, angażującą i odważną pracę. Chcemy, aby podróżni z Polski przynajmniej raz w życiu mogli doświadczyć tygla smaków i kultur Kapsztadu – w tym wycieczek na safari z Wielką Piątką Afrykańską, oddalonego zaledwie dwie godziny jazdy od miasta” – dodaje Johan van Schalkwyk.
W dniu 30 marca odbyło się w warszawskiej restauracji Roxx śniadanie biznesowe, które skierowane było do członków stowarzyszenia SITE Polska oraz dziennikarzy. Natomiast dzień wcześniej przedstawiciele Aquila Collection i Travel Advance wzięli udział w spotkaniach na Meet The Bidder, w trakcie których prezentowali swoją ofertę szerszej grupie odbiorców.
„Śniadanie biznesowe w dniu Global Meetings Industry Day miało nie tylko charakter informacyjny, ale to też wspaniała okazja do celebrowania tego święta. Motto tegorocznych obchodów GMID 2023 to Meetings Matter i w tym duchu spotkaliśmy się, aby nie tylko posłuchać i obejrzeć, co wspaniałego ma do zaoferowania Aquila Collection i Western Cape w RPA, ale przede wszystkim, aby rozmawiać, inspirować się wzajemnie i podtrzymywać bądź budować nowe relacje” – komentuje Grażyna Grot-Dudziak, prezes SITE Polska.
„Członkowie Site Polska są pod dużym wrażeniem profesjonalnie zorganizowanego spotkania przez Travel Advance i świetnie przeprowadzonej prezentacji. Z kuluarowych rozmów widać, że po spotkaniu zrodziły się nowe pomysły na programy do RPA z wykorzystaniem oferty Aquila Collection. Mamy nadzieję na dalszą współpracę za pośrednictwem naszej członkini Emilii Kubik” – dodaje Grażyna Grot-Dudziak.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










