Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom wiedzy produktowej – już za tydzień rusza Spanish Event organizowany przez Nekera. To największa tego typu impreza w Polsce! Warto zaznaczyć, że Hiszpania znajduje także niezwykle ważne miejsce w portfolio touroperatora. Co przygotowano dla uczestników?
Nowości w Nekera
Spanish Event to wyjątkowa okazja do zapoznania się z produktowymi nowościami Nekera – a tych nie brakuje. Na wakacje 2023 Nekera stawia (obok pakietowania dynamicznego) na oferty oparte o przeloty czarterowe. Pierwsi Klienci polecą czarterem do Hiszpanii już pod koniec kwietnia – to idealna propozycja dla tych, którzy chcą spędzić majówkę za granicą.
„Nekera rozpędza się na polskim rynku turystycznym. Wszystkie z naszych zaplanowanych na sezon letni lotów czarterowych odbędą się – także te do Turcji, Bułgarii, na Rodos i Kretę. Pierwsze samoloty na Majorkę z Katowic i Warszawy wylecą 30.04” – powiedział Maciej Nykiel, prezes Biura Podróży Nekera.
Touroperator świetnie nadąża za zmianami na rynku. W portfolio Nekera można znaleźć zarówno oferty dla wymagających, jak i budżetowe propozycje, które wpisują się w aktualny trend. Spanish Event będzie świetną okazją do wymiany wiedzy i spostrzeżeń.
„Rynek turystyczny po pandemii przechodzi dynamiczne zmiany. Szczególnie widać to w krajach-receptorach, gdzie hotelarze z jednej strony walczą z odrabianiem strat po pandemii, z drugiej z olbrzymimi podwyżkami cen żywności i energii. Widzimy wiele przejęć na rynku, międzynarodowe koncerny stale kupują lub biorą w zarządzanie nowe obiekty w Europie, np. kilka dni temu ogłoszono informacje, o sprzedaży doskonale znanego na polskim rynku hotelu Be Live La Niña na Teneryfie. Majorkański Globales, który tylko na Balearach ma 36 obiektów, szuka inwestora, który wziąłby w zarządzanie wszystkie ich nieruchomości” – wyjaśnia Nykiel.
„Z drugiej strony wyraźnie widzimy trend, że doskonale nam znane marki wprowadzają wiele nowych zmian i udogodnień dla turystów, aby podnieść swoją konkurencyjność. Na przykład lubiany przez naszych klientów Landmar wprowadził formułe All Inclusive 24h. Ważne jest, aby swoją wiedzę stale aktualizować, aby nadążać za zmianami na rynku. Spanish event, którego pierwsza edycja zaplanowana jest na 27.03-30.03 jest świetną okazją dla naszych agentów do zapoznania się z bieżącymi informacjami” – powiedział nam Prezes Nekery.
Spotkaj się z branżą turystyczną Hiszpanii
Według Nekery warsztaty sprzedażowo-produktowe mają sens tylko wtedy, gdy uczestnicy mogą osobiście spotkać się ze specjalistami z branży. To najlepszy sposób na wymianę wiedzy i doświadczeń. Spanish Event przyciągnął największe i najważniejsze firmy hiszpańskie. Uczestnicy wydarzenia będą mogli osobiście porozmawiać z przedstawicielami:
- RIU, jednej z największych hiszpańskich sieci hotelowych. RIU posiada 100 hoteli w 19 krajach świata. To przedsiębiorstwo z ponad 60 letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Pierwszy hotel RIU (San Francisco) został założony w 1953 roku w Playa de Palma na Majorce. Sieć posiada 4 własne brandy: Plaza by RIU (hotele miejskie), Palace by RIU, Adults Only by RIU oraz All Incluisive by RIU.
- IBEROSTAR – to część konglomeratu turystycznego Iberostar Group, na który składają się marki: World2Meet (touroperator), Iberoservice (incoming), World2Fly (linia lotnicza). Mimo że jest jednym z największych przedsiębiorstw turystycznych świata, firma zachowała rodzinny charakter. Zarządzana jest przez Miguela Fluxa Ressello i jego córkę Sabinę (oboje mieszkają w majorkańskiej Valldemossie).
- H10 – katalońska sieć założona została przez Josepa Espelta, który otworzył swój pierwszy hotel na Costa Dorada w 1980 roku. Obecnie przedsiębiorstwo posiada 63 hotele w 22 krajach, z czego aż 51 w Hiszpanii. Hotele należące do sieci można znaleźć pod markami: H10, Ocean by H10 hotels i The One by H10 hotels.
- Bahia Principe – sieć hotelowa należąca do Grupo Piñero, przedsiębiorstwa turystycznego z siedzibą na Majorce, które swój początek w 1995 roku wzięło od touroperatora Soltur. Dzisiaj liczy 29 hoteli (Hiszpania, Dominikana, Meksyk, Jamajka), do grupy należy również firma incomingowa Coming2.
- Vibra Hotels – znana przede wszystkim z Ibizy i Majorki sieć hotelowa, do której należy 36 turystycznych obiektów (zarówno hoteli, jak i apartamentów). W ostatnich latach przeszła dynamiczne zmiany dotyczące zarówno rebrandingu, jak i zakupu nowych nieruchomości na Balearach.
- Landmar – do sieci należą dwa uwielbiane przez rynek polski hotele Landmar Costa Los Gigantes i Landmar Playa la Arena, położone w Puerto Santiago na Teneryfie. Obiekty te systematycznie zwiększają swoją atrakcyjność. W ostatnich latach zbudowany został basen infinity ze strefą adults only w Landmar Playa la Arena. Kilka miesięcy temu wprowadzono również formułę All Incluisve 24 i dodano kilka restauracji a’la carte.
- Cala Marsal – jeden z niewielu hoteli na Majorce, który pozostaje w rękach prywatnych i jest zarządzany przez rodzinę Catala. Jego wyróżnikiem jest położenie nad zatoką Cala Marsal i ogromny nacisk na wysoki poziom obsługi klientów. Hotel pielęgnuje tradycje katalońskie i majorkańskie, co widoczne jest, np. w tradycyjnej kuchni regionalnej serwowanej gościom. Po latach wraca na polski rynek i ma nadzieję ponownie zauroczyć klientów z Polski.
- Jardin Tecina – najbardziej znany hotel na La Gomerze. Kładzie ogromny nacisk na ekologię i produkty lokalne. Resort ma powierzchnię 70 tys. metrów kwadratowych, na obszarze których znajdziemy: czterogwiazdkowy hotel, pole golfowe, 5 basenów, 7 restauracji i kilkanaście boisk multi sportowych. Unikalne położenie resortu na klifie gwarantuje wyjątkowe doświadczenia.
- Costa Blanca & Visit Benindorm – doskonale znane na polskim rynku wybrzeże, którego linia brzegowa ma długość 244 km. Najbardziej znanym kurortem jest Benindorm. Stolica regionu to Alicante. Co roku przyciąga miliony turystów z całego świata, dzięki swojemu unikalnemu klimatowi i bardzo rozwiniętej infrastrukturze turystycznej.
- Introducing Castellón – agenda rządowa zajmująca się promocją wybrzeża Costa de Azahar. Jest to mało znany region Hiszpanii, który wyróżnia się dbałością o lokalne tradycje i kulturę. Ceny tutaj są znacznie niższe niż w innych częściach Hiszpanii, a atrakcji nie brakuje. Największe z nich to stare miasto w Peñiscola, miasteczko Morella (wpisane na listę najpiękniejszych miasteczek Hiszpanii), jaskinie św. Józefa z najdłuższą podziemną rzeką w Europie i inne.
- Gran Canaria – ta popularna Wyspa Kanaryjska staje się obiektem coraz większego zainteresowania polskich turystów. To kierunek dla turystów świadomych, ciekawych kultury lokalnej i zainteresowanych lokalną kuchnią. Warto wiedzieć, że Gran Canaria to nie tylko resorty All Inclusive, ale również piękne krajobrazy, doskonałe miejsce do uprawiania turystyki górskiej, urokliwe miasteczka i wieczna fiesta.
- Turespaña – organizacja podlegająca pod Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Turystyki Hiszpanii, zajmująca się promocją kraju na świecie. Organizuje wydarzenia kulturalne, spotkania branżowe oraz wspiera współpracę między regionami Hiszpanii i polskimi firmami turystycznymi.
- Avoris, Welcome Incomiong Service, Welcomebeds (Barceló Group) – jedno z największych przedsiębiorstw turystycznych, do którego należy 30 marek zajmujących się zarówno zarządzaniem hotelami, jak i sprzedażą agencyjną, i incomingiem. Firma posiada swoją linię lotniczą Iberojet. Jest również jednym z największych touroperatorów działających na rynku narodowym. Jest Partnerem Nekery w Hiszpanii.
Turespaña: chcemy podnosić kwalifikacje agentów biur podróży
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty