Accor wprowadza nową strukturę organizacji marek

Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe, tak by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług.
Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera zarząd grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.
Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques’a Morina jako CEO.
Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO.
W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał zarząd grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.
Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.
Accor: w trzecim kwartale wzrost przychodu o 83 proc. względem do ubiegłego roku
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










