eSKY.pl unowocześnia swoją księgowość
Dynamiczny rozwój eSKY.pl i konieczność dopasowania procesów do warunków rynkowych przyczyniły się do podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu klasy ERP i wybrania rozwiązania Microsoft Dynamics NAV 2013, które miało objąć obszar sprzedaży, zakupów, księgowości, środków trwałych i administracji.
Partnerem wdrożeniowym została firma JCommerce, od 2005 roku specjalizująca się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, w tym aplikacji biznesowych takich jak systemy ERP, Business Intelligence i CRM.
Mirela Środowska, Project Manager, eSKY.pl, powiedziała: „Zależało nam przede wszystkim na uproszczeniu, ujednoliceniu i uporządkowaniu procesów biznesowych poprzez ich standaryzację i parametryzację, a także na integracji naszego systemu sprzedażowego i systemu obiegu dokumentów z rozwiązaniem Dynamics NAV. Chcieliśmy również wypracować standardy możliwe do zastosowania we wdrożeniach w naszych zagranicznych oddziałach.”
Microsoft Dynamics NAV 2013 został pomyślnie zintegrowany z funkcjonującymi już w firmie systemami ewidencji sprzedaży i obiegu dokumentów, a także zastąpił oprogramowanie wykorzystywane w obszarze finansów (WF-FAKIR), co pozwoliło na automatyzację, usprawnienie i ujednolicenie procesów biznesowych.
Piotr Stępniewski, prezes eSky.pl, skomentował: „Jako lider w dziedzinie internetowej sprzedaży biletów lotniczych w Polsce nie możemy sobie pozwolić na obniżenie jakości oferowanych usług, co może być efektem nieprawidłowego działania naszych systemów informatycznych. Microsoft Dynamics NAV to stabilne rozwiązanie, zapewniające prawidłowe funkcjonowanie poszczególnych obszarów naszej firmy, co przekłada się na wzrost wydajności pracy naszych konsultantów oraz dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej.”
Dzięki systemowi udało się przygotować globalne rozwiązanie dla eSKY.pl i zagranicznych oddziałów firmy, które umożliwia przeprowadzenie konsolidacji i przygotowanie sprawozdań z tego procesu. W ramach wdrożenia zostały przygotowane interfejsy integracji z systemami zewnętrznymi oraz modyfikacje w zakresie rozbudowy i dostosowania funkcjonalności rozwiązania do potrzeb klienta (głównie w obszarze FK).
POWIĄZANE WPISY
23 maja 2024
City breaki na Boże Ciało 2024: Polacy omijają Londyn, Wiedeń i Paryż
Za 430 zł do Włoch, 449 zł do Hiszpanii i 481 zł do Grecji – tyle wydają Polacy na…
0 Komentarzy8 Minuty
20 maja 2024
Biura podróży – ceny wycieczek znowu zaczęły rosnąć
Największy wzrost średnich cen wycieczek miał miejsce na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la…
0 Komentarzy4 Minuty
16 maja 2024
Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami
Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
eSky.pl: wyjazdy wakacyjne najchętniej do Grecji, Włoch, Hiszpanii i na Cypr
Na zagraniczne wakacje w lipcu i sierpniu 2024 roku Polacy najliczniej udadzą się na…
0 Komentarzy5 Minuty
13 maja 2024
Kompas Global – nowy touroperator wchodzi na polski rynek turystyczny
Kompas Global, międzynarodowy touroperator założony w 2005 roku w Kazachstanie, ogłosił…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych spadły prawie o połowę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
10 maja 2024
Rajskie plaże Goa w ofercie egzotycznej Rainbow
Zupełnie nieindyjski region Goa nad Morzem Arabskim to popularne miejsce na wakacje w…
0 Komentarzy6 Minuty
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty