Nowa dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu w IHG Hotels & Resorts

Gessée Chartré będzie kierować zespołem sprzedaży i marketingu klastra trzech hoteli: InterContinental Warsaw, Holiday Inn Warsaw City Centre i Holiday Inn Gdańsk City Centre.
Gessée przyjechała do Polski z Kanady (Montreal), gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako dyrektor ds. sprzedaży, marketingu oraz przychodów i była odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.
Posiadając ponad 20-letnie doświadczenie w branży, Gessée Chartré rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem od pracy w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego.
Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville. Jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z dużym sukcesem zarządzała zespołem, osiągając znaczący wzrost przychodów hotelowych. W 2011 roku Gessée Chartré została Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji hotelu.
Rok 2012 był dla Gessée początkiem kariery w Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 roku objęła stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w 5 różnych lokalizacjach. W tym czasie hotele te osiągnęły bardzo dobre wyniki finansowe, za co wraz zespołem Gessée zdobyła nagrodę Sales Team of the Year 2017.
Gessée Chartré przyjechała do Polski wraz z mężem i dwójką dzieci w wieku 5 i 9 lat.
Jako dyrektorka klastra ds. sprzedaży i marketingu Gessée Chartré zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie dyrektorów generalnych hoteli i zespołów ds. sprzedaży i marketingu.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










