Biuro Orion: popkulturowa wycieczka do Korei Południowej dla młodzieży
Popularność Korei Południowej wśród młodych ludzi jest rzeczą ewidentną, niewielu biurom jednak udało się do tej pory przekuć ją w ciekawe produkty turystyczne. Doskonałym przykładem, że można to zrobić jest BT Orion, kameralne biuro z Warszawy, które właśnie specjalizuje się popkulturowych klimatach. Korea Południowa jest jego oczkiem w głowie, by zapewnić doskonałą jakość produktu zatrudniono nawet koreanistów.
Oryginalna oferta dla młodzieży – zaczęli od RPG
Biuro Orion postawiło na młodzieżową ofertę skierowaną do fanów nowych trendów nisz, w pierwszej kolejności były to wyjazdy RPG. Rzesze fanów gier fabularnych wyjeżdżały by razem grać i doskonalić swoją wiedzę o tej tematyce. Te wyjazdy kontynuowane są do dziś.
Następnie przyszła kolei na mangę i Japonię, a wreszcie wraz z eksplozją popularności Korei Południowej przyszedł czas na popkulturowy koreański produkt. Biuro od początku mocno inwestowało w rozwój produktu, ma do swojej dyspozycji potężny magazyn z różnego rodzaju tematycznymi gadżetami, z których korzystają uczestnicy wyjazdów.
Oczywiście największa popularnością cieszą się lokalne stroje. Uczestnicy wyjazdów przebrani w oryginalne stroje wzbudzają niemałą sensację w samej Korei Południowej.
Na początek obozy popkulturowe w Polsce, później – podróże do Azji
Oczywiście ewolucja popkulturowego produktu przebiegała etapami, na początku mieliśmy do czynienia z wyjazdami tylko na terenie Polski. Biuro dysponuje doskonałą bazą w Zieleńcu, gdzie uczestnicy mają do dyspozycji przestronną infrastrukturę. Te polskie wyjazdy w azjatyckim klimacie są kontynuowane do dzisiaj, jest to fajna propozycja dla adeptów, a także tych, dla których wyjazd do Azji jest na dziś poza finansowym zasięgiem. Mogą jednak poczuć klimat Korei Południowej na polskiej ziemi.
Z biegiem czasu zatrudnieni przez biuro koreaniści, jeszcze bardziej dopracowywali turystyczny produkt, pojawiło się kilka wariantów wyjazdów. A same obozy wzbogacono o elementy nauki języka, poznawanie lokalnej kuchni, czy kultury i historii Korei Południowej. Dziś Orion szykuje się na rok 2022 z kilkoma autorskimi programami wyjazdów do Korei Południowej i z pewnością nie jest to ostatnie słowo biura z Warszawy.
2022 rok – kilka super programów
Na 2022 rok biuro przygotowało kilka super dopracowanych programów wyjazdów do Korei Południowej. Bilety są już zarezerwowane, co ważne na dziś ceny wyjazdów nie zmieniają się w stosunku do cen przygotowanych na rok 2021.
Hanguk to K-Popowa propozycja przygody od podstaw, proponowana dla młodzieży od 14-19. Roku życia. Termin tej wycieczki to 6-16 sierpnia. Z dokładnym programem możemy zapoznać się na stronie biura.
Innym hitem jest U know BTS – wyjazd śladami słynnego zespołu K-POP-owego, który zdobył światową sławę, startując wszak z bardzo trudnej pozycji. Ten wyjazd zaplanowano na 17 – 28 sierpnia.
Kolejna propozycja, to Kaja, czyli objazdówka, która pozwala poznać to, co najlepsze w Korei Południowej, między Seulem a Busan, termin tego wyjazdu jest analogiczny do powyższego, czyli 17-28 sierpnia.
Wreszcie Masissoyo, czyli propozycja koreańskiej kulinarnej przygody – na takową wybierzemy się na początku sierpnia od 6 do 16 sierpnia.
Listę koreańskich programów zamyka ten skierowany dla dorosłej klienteli, czyli osób 19+. Panhgak, czyli mówisz i masz. Organizatorzy chcą otworzyć się na potrzeby dorosłych fanów Korei Południowej i jej kultury. Ten wyjazd zaplanowano na 17-27 września, jest więc dogodnym terminem dla studentów.
Biuro nie wyklucza dodania też kolejnych wyjazdów w przyszłości. Ciekawą propozycją może być wyjazd dla rodzin, wszak rodzic może być równie ciekawymi koreańskiej pasji swojego dziecka.
Na wszystkie z wyjazdów obowiązuje obecnie promocja first minute, możemy uzyskać 500-700 zł zniżki. Najtańszy wyjazd to ten przygotowany dla dorosłych, jego obecna cena to 8 700 zł. Wyjazdy dla młodzieży są nieco droższe. Głównie z powodu bardzo bogatego k-popowego programu i konieczności wychodzenie poza utarte szlaki. Warto wydać te pieniądze, by dostać naprawdę unikalny pop-kulturowy turystyczny produkt.
Atuty koreańskich programów BT Orion
Jeszcze tylko krótki rzut oka na kilka bezsprzecznych zalet programów przygotowanych przez BT Orion. Mamy więc bezpośredni lot od PLL LOT, profesjonalną opiekę opiekunów i pilotów, w tym biegle władających lokalnym językiem koreanistów. Młodzież jedzie w zwartej grupie pasjonatów, wszyscy mają podobne zainteresowania i wiedzą, po co jadą do Korei Południowej. Opieka dorosłych opiekunów daje też taki atut, że młodzież poniżej 18 roku może polecieć na tak egzotyczny wyjazd bez rodziców.
BT Orion wykonało naprawdę kawał solidnej pracy, wykorzystując popkulturową popularność Korei Południowej. Bardzo ciekawy jest koncept płynnego łączenia wyjazdów krajowych z tymi zagranicznymi. Wydaje się, że ekspotencjalny wzrost zainteresowania wyjazdami młodzieżowymi do Korei Południowej jest jeszcze przed nami. Z pewnością liderzy tego rynku w tym przypadku BT Orion zapewnili sobie w tym wyścigu pole position.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Otwarcie sezonu turystycznego w Chorwacji
180 polskich touroperatorów, agentów turystycznych, ekspertów z branży i dziennikarzy…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty