Ryanair – start panelu doradczego dla klientów

Linia lotnicza Ryanair, ogłosiła uruchomienie nowego panelu doradczego dla klientów i zaprasza pasażerów z całej Europy do przekazywania opinii oraz rekomendacji, które nadadzą kształt programowi poprawczemu przewoźnika w 2022 roku.
W ramach pierwszego spotkania panelu doradczego klientów już tej jesieni, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni do biura Ryanair w Dublinie, aby wziąć udział w spotkaniu dotyczącym obsługi klienta, aby pomóc Ryanairowi ulepszyć swoje usługi. Aplikanci mogą spodziewać zaproszeń na przyszłe spotkania w ramach panelu doradczego dla klientów w głównych miastach europejskich jak Madryt, Rzym, Berlin, Warszawa i wiele więcej.
Zalecenia z panelu nadadzą kształt programowi poprawczemu Ryanaira w 2022 r., wzmacniając zobowiązanie Ryanaira do zapewniania najtańszych lotów, punktualności oraz doskonałej obsługi klienta.
Nowy panel doradczy Ryanair jest jedną z kilku inicjatyw w zakresie obsługi klienta, które zostaną wprowadzone w 2021 r. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 maja poprzez stronę internetową www.ryanair.com, a wybrani kandydaci zostaną powiadomieni przed 14 czerwca. Koszty przelotów oraz zakwaterowania w hotelu dla członków panelu (wraz z osobą towarzyszącą) zostaną pokryte przez Ryanair, a członkowie panelu będą mieli okazję zwiedzić Dublin podczas swojej trzydniowej wyprawy (2 noclegi).
Dyrektor ds. marketingu Ryanaira, Dara Brady, powiedział: „Cieszymy się, że możemy ogłosić nasz pierwszy w historii panel doradczy dla klientów, aby umożliwić pasażerom pomoc w ulepszaniu obsługi klienta. Chociaż Ryanair pozostaje nie do pobicia pod względem tanich lotów, wyboru i punktualności, jesteśmy zdeterminowani, aby słuchać naszych klientów i ulepszać nasze usługi przewożąc już wkrótce 200 mln pasażerów rocznie.
Nasz nowy panel doradczy zapewni nam bezpośrednie opinie oraz rekomendacje od klientów i pomoże zapewnić naszym pasażerom lepszą obsługę w 2022 roku i w kolejnych latach. Ponieważ Ryanair wychodzi z pandemii Covid-19, klienci mogą spodziewać się jeszcze większej poprawy usług, nowych samolotów i jeszcze niższych cen.”
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty










