Projekt 3explore proponuje świeże spojrzenie na podróże
Marka 3explore to oferta wyjazdów aktywnych, skierowana do klienta nastawionego na przeżycia, poszukującego niszowego produktu oraz chcącego odkryć miejsca jeszcze niedotknięte turystyką masową. Produkt idealny na czasy pandemii: bezpieczny, skierowany do grona bliskich osób, niewymagający noclegu w obiekcie. Twórcy marki są nastawieni m.in. na sprzedaż w kanale agencyjnym.
Nazwa 3explore (czyli „free explore” – nieskrępowane poznawanie) oddaje ideę nowego na rynku produktu z kategorii turystyki aktywnej. Jest nią nieograniczone niczym odkrywanie miejsc, smaków, kultur. Dlaczego nieograniczone? Bo pomysł zakłada korzystanie z różnych środków transportu – na wodzie, lądzie i w powietrzu, których kombinacja ma dać klientowi możliwość dotarcia do miejsc dzikich, nieprzeludnionych, nie przetworzonych przez przemysł turystyczny. Jedzenie w miejscach popularnych wśród mieszkańców, a nie turystów, zwiedzanie miasteczek i zabytków nieco zapomnianych, ale urokliwych, pięknie położonych.
Bezpiecznie i z dala od „disneylandu”
„Projekt 3explore łączy w sobie wiele różnych rodzajów aktywności: żeglarstwo, off-road, z poznawaniem smaków, miejsc. To swobodne przemieszczanie się, niespieszne odkrywanie, ucieczka przed turystyką masową. Jesteśmy w stanie pokazać klientowi prawdziwy świat, nieskażony masowością turystycznego przemysłu” – wyjaśnia Artur Wilkin, pomysłodawca marki i założyciel 3explore.
„Nasz produkt jest jakby stworzony na potrzeby dzisiejszych realiów. Zakłada ograniczony kontakt z obcymi osobami, jest bezpieczny pod względem sanitarnym i skierowany do małych, zżytych ze sobą grup. Działamy w zgodzie z regulacjami, nie musimy kwaterować turystów w obiektach, sami zapewniamy wyżywienie na pokładzie jachtu” – dodaje.
Wyjazdy przeważnie oparte są na rejsach, ale – jak podkreśla Artur Wilkin – różnią się od nich przede wszystkim tym, że atrakcją nie jest samo pływanie, tylko odkrywanie miejsc podróżując na pokładzie jachtu. Jeśli ktoś chce tylko spróbować przygody za sterem, może na pierwszą wyprawę wybrać rodzime Mazury – kilkudniową włóczęgę po jeziorach, zatoczkach, z noclegami „na dziko”, ogniskiem, wizytą w mniej lub bardziej uczęszczanych miejscach. Ale 3explore zabierze też klientów m.in. do Grecji, na Sycylię, Majorkę, Sardynię, na pokładzie przede wszystkim jachtów żaglowych – jednokadłubowych i katamaranów – ale też jachtów motorowych. Partnerem projektu w Grecji jest firma Greece Boat Booking oraz lokalne firmy czarterowe.
Swobodne przemieszczanie się
Oferta jest skierowana do grup o różnej liczebności – od kilku do 30 osób (po 10 rozlokowanych na trzech jachtach). Grupą opiekują się organizatorzy oraz współpracujący z nimi skipperzy. Ceny pakietów kształtują się od 400 do 900 euro za osobę za tygodniowy pobyt.
W pakiecie klient otrzyma miejsce na jachcie w kabinie dwuosobowej, opiekę kapitana i drugiej wykwalifikowanej osoby na pokładzie, podstawowe wyżywienie (śniadanie i lekki lunch) oraz kolację „kapitańską” ostatniego dnia pobytu. Na lądzie pod opieką organizatorów klient zwiedza i poznaje okolicę: kulinaria, lokalne tawerny, bary, autentyczną kuchnię. Zwiedzi okolicę quadem, skuterem lub samochodem terenowym. Przewidziane są też postoje na kąpiele w zatokach i plażowanie. W przyszłości także: snorkling łączony z pływaniem na desce SUP (stand up paddle), ale również wyjazdy narciarskie i trekking.
Pływać każdy może
„Klient znajdzie u nas luz, atmosferę, błękit morza. Kierujemy ofertę do tych, którzy chcieliby spróbować sił na pokładzie jachtu, do niedoświadczonych żeglarzy albo do tych, którzy jeszcze nie byli w rejsie. Oraz do tych, którzy szukają nowości, innego spojrzenia na kraje śródziemnomorskie. Oferta jest rodzinna, na pokładzie mogą przebywać dzieci w każdym wieku” – mówi Artur Wilkin.
Aby produkt zachował unikalny charakter liczba klientów, których firma obsługuje w ciągu roku jest ograniczona i jak na razie nie przekracza 300 osób. Organizator chce jednak wprowadzić go do sprzedaży agencyjnej i poszukuje partnerów zainteresowanych współpracą.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty