GTM 2021 – spotkanie turystyki przyjazdowej w Niemczech w formie online
W związku z wciąż trwającą pandemią Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w porozumieniu z Organizacją Turystyczną Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV), postanowiła po raz kolejny zorganizować Germany Travel MartTM (GTM) 2021 w formie wydarzenia online. Największe warsztaty turystyki przyjazdowej w Niemczech są planowane na termin 27- 29 kwietnia 2021 r.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi nabywcami i multiplikatorami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa. Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe.“
Tobias Woitendorf, prezes TMV, dodał: „Meklemburgia-Pomorze Przednie intensywnie przygotowywała się do GTM i najchętniej powitałaby świat turystyczny w najpopularniejszym miejscu wypoczynku w Niemczech. Jednakże koronawirus już po raz drugi pokrzyżował nam plany. Ubolewamy nad tym i jednocześnie cieszymy się, że już na wczesnym etapie udało się znaleźć dobre rozwiązanie w bliskim partnerstwie z DZT. Meklemburgia-Pomorze Przednie spełni swoją rolę jako kraj partnerski również na wirtualnym GTM 2021″.
Podczas trwania VirtualGTM 2020, 450 kluczowych klientów z branży turystycznej z 49 krajów skorzystało z platformy, aby poznać ofertę 250 niemieckich firm z branży hotelarskiej, transportowej i rekreacyjnej, biur podróży oraz regionalnych organizacji turystycznych, a także aby prowadzić negocjacje dla nadchodzącego roku. W tym celu przeprowadzono ponad 5700 spotkań online przy użyciu narzędzia wirtualnego stworzonego przez DZT.
Poza platformą biznesową uczestnicy skorzystali z programu informatycznego z dyskusjami panelowymi i webinariami, na których przedstawiono rynkowe spojrzenie na status quo niemieckiej turystyki przyjazdowej, najnowsze trendy i produkty wielu partnerów z niemieckiej branży turystycznej oraz aktualne i planowane kampanie marketingowe DZT.
Przeprowadzona wśród dostawców i nabywców usług ankieta udokumentowała sukces nowego formatu. 90 procent uczestników stwierdziło, że są zadowoleni/bardzo zadowoleni z GTM. 83 procent ankietowanych stwierdziło, że GTM są dobrą/bardzo dobrą platformą do zawierania kontraktów biznesowych. 92 procent nawiązało nowe kontakty biznesowe dzięki GTM.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty