eSky.pl pomaga promować atrakcje w Polsce
Firma eSky.pl rozpoczęła program „eSky Wspiera Turystykę”, w ramach którego przeprowadzi bezpłatne kampanie reklamowe na swoim polskim i zagranicznych serwisach dla polskich miast oraz atrakcji turystycznych. W programie biorą udział: Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, oraz Muzeum Łazienki Królewskie.
Program “eSky Wspiera Turystykę” zakłada kampanie reklamowe w internecie, za pomocą których firma zamierza rozpowszechnić informacje o atrakcjach turystycznych w polskich regionach. Będzie to miało wpływ na zwiększenie zainteresowania pięknem Polski zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie firma posiada wielu klientów. Działania w ramach programu “eSky Wspiera Turystykę” polegają na udostępnieniu powierzchni reklamowych w szeroko odwiedzanych serwisach eSky w Polsce i za granicą. Standardowo tego typu działania firma eSky.pl prowadzi na zasadach komercyjnych na rzecz podmiotów z całego świata. Tym razem, firma zdecydowała się na udostępnienie ww. powierzchni w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Deniz Rymkiewicz, PR Coordinator w eSky.pl, powiedział: “Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki “lockdown”. My, jako część polskiej branży turystycznej, również odczuliśmy skutki pandemii. Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego, jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach, postanowiliśmy wykorzystać naszą szeroką ekspozycję międzynarodową, by wesprzeć turystykę w Polsce – jest to nasz wkład w odbudowę turystyki w Polsce.”
Partnerzy o programie
W programie bierze udział m.in. Kraków.
Jacek Majchrowski, Prezydent miasta, skomentował: „Nasza wzajemna współpraca to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zatrudnionych w branży turystycznej i tym samym jej wsparcie. Wiemy, z jakimi problemami zmagamy się od połowy marca, szczególnie w tak chętnie do tej pory odwiedzanych miastach jak Kraków. Musimy pobudzić na nowo zainteresowanie lokalnymi atrakcjami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich względów bezpieczeństwa. To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy.”
Programem “eSky Wspiera Turystykę” objęto także Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, jako jedną z perełek turystycznych Małopolski. Muzeum posiada dwie ekspozycje: w Kopalni Soli oraz w Zamku Żupnym. Oba obiekty wpisane są na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Pod ziemią na odwiedzających czekają między innymi bajkowe kryształy soli ze słynnych Grot Kryształowych, gigantyczne drewniane maszyny wyciągowe czy imponujące wielkością komory ze śladami dawnych prac górniczych. W Zamku prezentowana jest kolekcja solniczek – należy do najcenniejszych tego typu kolekcji na świecie.
Jan Godłowski, dyrektor Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, dodał: “eSky dzięki swojemu programowi wspierającemu polską turystykę pokazuje jak niezwykłe miejsca można odwiedzić w naszym kraju. Obecne ograniczenia mogą być jednocześnie szansą, aby dać się oczarować tym wszystkim, co oferuje Polska. A jest z czego wybierać. Serdecznie zachęcam do odkrywania uroków rodzimej turystyki.”
Oprócz atrakcji turystycznych w Małopolsce, programem objęto obiekty na Mazowszu. Jednym z nich jest Muzeum Łazienki Królewskie, które znajduje się w czołówce najbardziej odwiedzanych muzeów w Polsce zgodnie z danymi GUS.”
Zbigniew Wawer, dyrektor Muzeum Łazienki Królewskie, dodał: “Niezależnie od tego, jak zmieniły się warunki udostępniania muzeów zwiedzającym, dbamy o to, aby nasi goście mieli zapewniony kontakt z kulturą. W okresie ograniczeń związanych z epidemią, proponujemy obcowanie z historią i sztuką w otoczeniu przyrody. Zapraszamy nie tylko do pięknych, historycznych ogrodów, lecz także do cennych zabytków klasycystycznej architektury, w których eksponowane są królewskie kolekcje obrazów, rzeźby i grafiki.”
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty