Best Reisen z przedłużoną gwarancją ubezpieczeniową
Nowa gwarancja ubezpieczeniowa będzie obowiązywała od 29 czerwca. Ponadto touroperator poinformował, że agenci otrzymają 50 proc. prowizji już przy wpłacie prowizji.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu, powiedział: „Nasza radość jest ogromna. Branża turystyczna jest obecnie rynkiem dużego ryzyka dla ubezpieczycieli, więc tym bardziej jest to dla nas powód do dużego zadowolenia i dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i touroperatorem.”
Biuro Best Reisen wprowadziło także ubezpieczenie, które pokrywa ewentualne koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie pobytu za granicą. Obowiązuje ono zarówno w regionie, w którym ogłoszono epidemię, jak również tam, gdzie do tej pory nie zidentyfikowano wystąpienia wirusa.
Pomoc agentom
Best Reisen proponuje wszystkim agentom możliwość otrzymania 50 proc. prowizji już przy wpłacie zaliczki. Biuro liczy na to, że otrzymane wsparcie ułatwi partnerom szybki powrót do pełnego funkcjonowania i sprzedaży ofert Best Reisen.
Leila Ben Afri podkresliła: „Okres, w którym polski rząd zawiesił ruch lotniczy, wykorzystaliśmy na dostosowanie oferty do nowych potrzeb rynku. W nadchodzące wakacje, oprócz dotychczasowych propozycji biura, klienci Best Reisen cieszyć się mogą wypoczynkiem z dojazdem własnym w słonecznej Chorwacji, Czarnogórze, Bułgarii i w Grecji. Dostępnych jest także wiele innych bliskich kierunków jak Cypr, Malta czy Sardynia, oraz szeroki wachlarz ofert typu low cost i wyjazdów egzotycznych.
Widać, że poszerzenie oferty spotkało się dużym zainteresowaniem. Mimo sytuacji związanej z wystąpieniem covid-19, biuro Best Reisen ma już sporo rezerwacji na lato, pojawia się też coraz więcej osób zainteresowanych dalekimi destynacjami w sezonie zimowym 2020/21. Bardzo cieszymy się, że klienci o nas pamiętają i darzą dużym zaufaniem. Jak zawsze pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że sytuacja niebawem wróci do normy i znów będziemy mogli spełniać najbardziej wyszukane podróżnicze marzenia naszych klientów.”
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.
Klienci Costa Cruises korzystający z lotu czarterowego armatora otrzymają pomoc w…
0 Komentarzy1 Minuty
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
GTM Chemnitz: 5 254 spotkań branżowych i 97 proc. pozytywnych opinii
50. workshop Germany Travel Mart (GTM) w Chemnitz było według Niemieckiej Centrali…
0 Komentarzy4 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
gdyby byli tacy stabilni i godni zaufania, to gwarancja byłaby przedstawiona w terminie, w którym mają obowiązek tj 14 dni przed wygaśnięciem obowiązującej a nie dzień przed 😉