Nowe standardy sprzątania w sieci InterContinental Hotels

Grupa InterContinental Hotels wprowadzi od 1 czerwca program IHG Clean Promise, który ma zapewnić dodatkową ochronę i najwyższej jakości standardy.
Keith Barr, Dyrektor Generalny, IHG, powiedział: „Przyszłość podróży może wyglądać inaczej, ale bezpieczny pobyt jest fundamentem prawdziwej gościnności – i to się nigdy nie zmieni. Łącząc światowej klasy wiedzę i standardy IHG z najnowszymi badaniami naszych partnerów – Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, możemy zapewnić gości i współpracowników, że koncentrujemy się na ochronie ich zdrowia i dobrego samopoczucia. Program „Clean Promise” to najnowsze technologie, badania naukowe, najwyższej jakości środki higieniczne, częstsze i bardziej widoczne sprawdzanie norm czystości”.
Program IHG „Way of Clean”
Sieć IHG od wielu lat stosuje rygorystyczne zasady i procedury związane z zapewnieniem czystości w swoich hotelach. W 2015 wspólnie z partnerami Ecolab i Diversey, którzy są liderami w zakresie technologii higieny i czyszczenia, opracowano program „Way of Clean”. W związku z pandemią Covid-19 program ten jest obecnie rozszerzony o nowe standardy i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorób (Centers for Disease Control & Prevention) oraz lokalne organy ds. zdrowia publicznego.
Program IHG „Way of Clean” obejmuje obecnie czyszczenie z użyciem środków do higieny klasy szpitalnej.
Goście hoteli należących do sieci IHG mogą się spodziewać dodatkowych procedur związanych z zapewnieniem czystości i bezpieczeństwa m.in.:
• Recepcja: ograniczenie kontaktu przy wmeldowaniu i wymeldowaniu, stacje dezynfekujące, dezynfekcja kart/ kluczy hotelowych
• Pokoje gościnne: dodatkowa dezynfekcja przedmiotów znajdujących się w pokoju (np. pilot, elementy szklane itp.), nowe standardy dotyczące prania, użycie nowych środków do dezynfekcji całego pokoju.
• Przestrzeń wspólna: dodatkowe czyszczenie powierzchni dotykowych, zachowanie dystansu, zastosowanie najwyższych standardów sanitarnych na basenie, siłowni i Club Lounge.
• Restauracje, Bary i Room Service: dodatkowe standardy sanitarne oraz procedury związane z przechowywaniem żywności.
Dbanie o dobre samopoczucie gości i pracowników
Sieć IHG ściśle współpracuje z ekspertami i lekarzami z uznanej na świecie kliniki Medycznej z Cleveland, w celu opracowania wskazówek dotyczących powrotu do pracy i zapewnienia bezpieczeństwa gościom w tym nowym środowisku:
• Informacja o czystości w hotelach i w kanałach rezerwacyjnych
• Procedury operacyjne i oznakowanie dystansujące
• Wskazówki dotyczące korzystania ze sprzętu ochronnego
• Dodatkowe szkolenia i certyfikaty dla pracowników hoteli
• Indywidualne zestawy do dezynfekcji dla gości w pokojach i restauracjach
• Środki do dezynfekcji dostępne w przestrzeni wspólnej.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










