Nowy program lojalnościowy Louvre Hotels Group
Marka hotelowa Louvre Hotels Group uruchomiła w listopadzie 2019 roku nowy program lojalnościowy Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.
Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5 proc. zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie.
Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group, powiedziała: „Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji. Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza.”
Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG.
Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.
Marcinkowska dodała: „Filarem działalności Grupy Louvre na całym świecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmienić podejście i oprzeć je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi gośćmi.”
Z badań wynika, że aż 80 proc. ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty