Ecco Holiday partnerem konkursu marki Remington
Ecco Holiday zostało partnerem organizowanego przez Remington konkursu, w którym nagrodą główną jest wycieczka do Stanów Zjednoczonych. Laureaci wezmą udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”, realizowanym pod marką Ecco Travel. Akcja potrwa do 31 grudnia 2018 r.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić jeden z produktów dla kobiet marki Remington oraz przesłać zdjęcie wraz z opisem, z którego wynikało będzie, dlaczego jego autorka czuje się wyjątkowo. Za najciekawszą pracę nagrodą będzie wyjazd dwóch osób do Nowego Jorku i udział w programie “Nowy Jork – miasto, które nigdy nie śpi”.
Wybór akurat tego kierunku nie jest przypadkowy. Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.
Organizatorem wyjazdu dla laureatów konkursu zostało poznańskie biuro Ecco Holiday, do którego należy marka Ecco Travel, specjalizująca się dalekich podróżach.
„Jeden z naszych programów objazdowych idealnie wpisał się w ideę konkursu marki Remington” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Wycieczka objazdowa “Nowy Jork – miasto, które nie śpi” pozwala poczuć klimat i magię tego miejsca” – dodaje.
Podczas programu zobaczyć można między innymi Środkowy Manhattan, Statuę Wolności i Centrum Finansowe, Brooklyn, Górny Manhattan oraz obowiązkowo Central Park. W czasie wolnym można pójść na jeden z wielu odbywających się tu koncertów gwiazd światowej sławy lub skorzystać z wizyty w outletach ze znanymi markami.
Konkurs potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły znaleźć można na stronie www.totalniety.pl
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty