IGHP – start nowego cyklu szkoleń

„Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” to nowy cykl szkoleń dla hotelarzy, właścicieli i dyrektorów hoteli, szefów kuchni oraz osób zarządzających gastronomią organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Szkolenia odbędą się w 14 miastach w całej Polsce. Pierwsze z nich już 24 listopada w Krakowie.
IGHP intensywnie rozwija działalność edukacyjną od początku 2018 roku. Z pierwszymi warsztatami dla hotelarzy z ochrony danych osobowych i zmian, jakie przyniesie RODO, Izba ruszyła w styczniu. Następnie hotelarze mogli skorzystać ze szkoleń z nowej ustawy turystycznej oraz ponownie z RODO. Szkolenia dotyczące revenue management w hotelarstwie oraz zarządzania kosztami w hotelu wciąż trwają i zakończą się w grudniu. „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” jest już szóstym cyklem organizowanym przez największy polski samorząd hotelarzy.
Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP, powiedział: „Nasze szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem hotelarzy i to nie tylko członków Izby. Stawiamy na najlepszych praktyków w danym obszarze, a tematy szkoleń i ich zakres ustalamy na podstawie bezpośrednich rozmów z zainteresowanymi. Po popularnym RODO i ustawie turystycznej, przyszedł czas na finanse w hotelach, na różnych płaszczyznach.”
Szkolenie pt. „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” specjalnie na potrzeby hotelarzy, właścicieli hoteli i szefów kuchni opracował i poprowadzi ekspert Grzegorz Kazubski.
To znany na rynku gastronomicznym praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, a aktualnie dyrektor generalny hotelu Malbork by DeSilva. Grzegorz Kazubski pełnił wcześniej stanowisko dyrektora ds. gastronomii w Hotelu TED, zarządzał Centrum Szkoleniowym Makro Cash & Carry Polska, a także przez wiele lat pełnił funkcję kierownika zespołu ds. produkcji gastronomicznej w Grupie Orbis SA.
W trakcie szkolenia Grzegorz Kazubski omówi podstawowe parametry z zarządzania kosztem surowca, tj. food cost i menu engineering, a także procedury operacyjne, w tym remanent „spis z natury”, zadania działu sprzedaży, koordynatorów księgowości czy szefów kuchni. Przedstawi również najciekawsze studia przypadku i odpowie na wszelkie pytania uczestników.
Cykl szkoleń obejmuje spotkania w 14 miastach. W tym roku odbędą się szkolenia w Krakowie (24.11), Gdańsku (8.12) oraz w Kołobrzegu (15.12), a kolejne będą mieć miejsce na początku 2019 roku.
Linki do zapisów znajdują się poniżej. Wkrótce kolejne terminy.
• Kraków, 24.11 – https://gkrakow.konfeo.com/pl/groups
• Gdańsk, 08.12- https://ggdansk.konfeo.com/pl/groups
• Kołobrzeg, 15.12 – https://gkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups
Koszt dla członków IGHP wynosi 299 zł + VAT, dla członków Harmony Polish Hotels 399 zł + VAT, a pozostałych 499 zł + VAT.
POWIĄZANE WPISY
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty