Dubaj – platforma Amadeusa pomoże w promocji
Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus – dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych – pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.
W 2017 roku wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne osiągając wartość ponad 200 miliardów dolarów, a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań.
Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię “digital, mobile and social first”, zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dedykowaną branży turystycznej.
Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży, będzie ona w stanie efektywniej mierzyć skuteczność kampanii
i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane nt. wyszukiwań, rezerwacji i harmonogramów podróżnych.
Issam Kazim, dyrektor generalny Dubajskiego Departamentu Turystyki, Marketingu i Handlu powiedział: „Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju. Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających.”
Alexander Trieb, dyrektor zarządzający travel audience, dodał: „Wsparcie strategii cyfrowego marketingu – jednego z najszybciej rosnących kierunków podróży na świecie – wymaga najlepszego zespołu, technologii i sieci, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z Dubai Tourism. Razem zwiększamy liczbę punktów styczności podróżującego z daną destynacją podczas poszukiwań online, co przekłada się na liczbę turystów i pozwala kierować kampanie tam, gdzie przynosi to największe korzyści.”
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech – nowe możliwości dla turystyki przyjazdowej
Od 14 czerwca Niemcy skupią się przede wszystkim na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2024
Wenecja wprowadza opłaty za wstęp do miasta
Od 25 kwietnia 2024 roku Wenecja wprowadza pilotażowo opłaty za wstęp do najstarszej…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Grecja ogłasza program Rodos Week dla osób poszkodowanych przez pożary na Rodos
Ministerstwo Turystyki Grecji uruchomiło program „Rodos Week”, który zapewnia darmowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 kwietnia 2024
Litwa: liczba turystów z Polski stale rośnie
O działaniach marketingowych Litwy, planach dotyczących rozwoju sektora turystycznego,…
0 Komentarzy7 Minuty
2 kwietnia 2024
Chorwacja: żeglarskie królestwo Adriatyku
Adriatyk, jedno z najspokojniejszych i najbardziej przejrzystych mórz w basenie Morza…
0 Komentarzy7 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty