Travelport – szybsza rezerwacja hoteli
Nowa technologia firmy Travelport umożliwia pasażerom wykorzystanie ich urządzeń mobilnych do natychmiastowego wybierania i rezerwowania pokoi hotelowych w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu.
Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 roku w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie. Oferowana przez Travelport nowa, pierwsza w branży technologia mobilna sprawia jednak, że największa bolączka związana z opóźnionymi i odwołanymi lotami przechodzi już do historii.
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu — a wszystko to w jednym, sprawnie działającym, cyfrowym rozwiązaniu.
Travelport Resolve pozwala liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania. W trakcie testów przeprowadzonych we współpracy z jedną z dużych amerykańskich linii lotniczych pasażerowie docenili prostotę i szybkość korzystania z technologii Travelport Resolve: „Rozwiązanie okazało się fantastyczne… (i) łatwe w obsłudze…! Uratowało sytuację! Nie trzeba było czekać ani dzwonić. Do rezerwacji pokoju wystarczył mój iPhone, a wszystko odbyło się jeszcze przed wyjściem z samolotu!”. W ocenach innych pasażerów przewijały się sformułowania „sprawny proces” i „znakomita obsługa”.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający Travelport i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzięki rozwiązaniu Travelport pasażerowie opóźnionych i odwołanych lotów nie muszą stać w kolejce po vouchery na hotel i posiłek. Wystarczy kilka prostych kroków wykonanych za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby szybko znaleźć się w drodze do wygodnego pokoju w hotelu. Liniom lotniczym i przewoźnikom Travelport Resolve pomaga natomiast usprawnić obsługę klienta w przypadku zakłóceń, uniknąć poważnych szkód dla reputacji oraz budować lepsze relacje z klientami dotkniętymi taką sytuacją”.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie pracochłonny proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach, który jest zwykle dużym utrapieniem dla linii lotniczych w przypadku zakłóceń. Travelport Resolve łączy doświadczenie firmy Travelport w dziedzinie rozwiązań mobilnych i oferowane przez nią narzędzia do wyszukiwania i rezerwowania pokoi hotelowych na całym świecie, co umożliwia liniom lotniczym automatyzację i monitorowanie procesu dystrybucji miejsc w hotelach. Technologia ta uwidacznia wyjątkowe możliwości platformy Travelport jako rozwiązania optymalizującego podróżowanie zarówno z punktu widzenia linii lotniczych, jak i ich klientów.
Travelport Resolve udostępnia też liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
https://www.travelport.com/resolvehttps://www.travelport.com/resolve
POWIĄZANE WPISY
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty