PolskiBus.com zwycięzcą konkursu „Bezpieczny Pasażer”

PolskiBus.com został laureatem pierwszej edycji konkursu „Bezpieczny Pasażer”, organizowanego przez Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. Przewoźnik został wyróżniony za świadczenie usług transportowych na najwyższym poziomie, dbając w szczególny sposób o bezpieczeństwo swoich pasażerów w trakcie całej podróży.
25 lutego przedstawiciel firmy PolskiBus.com podczas uroczystej gali odebrał z rąk członków Kapituły Certyfikat „Bezpieczny Pasażer”.
Piotr Pogonowski, dyrektor ds. marketingu i komunikacji PolskiBus.com, powiedział: „Wchodząc na polski rynek wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy dotyczące bezpieczeństwa oraz jakości obsługi klienta. Po niemal 6 latach działalności i przewiezieniu ponad 21 milionów pasażerów ten certyfikat jest najlepszym dowodem na to, że w dalszym ciągu wyznaczamy kolejne kierunki rozwoju branży transportowej. Dziękujemy organizatorom – MDA S.A. oraz szanownym członkom Kapituły za uznanie i docenienie naszych starań, które mają na celu stałe podnoszenie poziomu obsługi pasażerów, ich bezpieczeństwa i komfortu podróży. Jednocześnie dziękuję wszystkim naszym pracownikom za zaangażowanie i rzetelną pracę, dzięki której nasi pasażerowie mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo na pokładach autokarów PolskiBus.com.”
Kapituła w trakcie wyboru laureatów brała pod uwagę takie elementy jak: opinie policji i Inspekcji Transportu Drogowego, ułatwienia dla podróżnych, dodatkowe szkolenia kierowców, poziom obsługi podróżnych niepełnosprawnych, posiadanie w autobusach pasów bezpieczeństwa i fotelików dla dzieci, ilość reklamacji składanych przez podróżnych na dworcach MDA. Inicjatywa „Bezpieczny Pasażer” została zapoczątkowana przez spółkę Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. we współpracy z Komendą Wojewódzką Policji w Krakowie i pod patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









