KLM – już jest Messenger po polsku

Nowa usługa KLM jest już dostępna dla klientów z Polski. Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić znaną i lubianą aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu.
KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Sprawdź, jak ułatwić sobie podróżowanie dzięki KLM Messenger na stronie http://tnij.org/bdrq8ux.
Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, podróżni mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji oraz dokumentów podróży poprzez komunikator Messenger rezerwując przelot online lub dokonując odprawy na www.klm.pl lub www.klm.com. Następnie KLM będzie wysyłał za pomocą aplikacji wszystkie informacje i dokumenty dotyczące danego lotu.
David Marcus, wiceprezes Facebook Messaging Products, powiedział: „Uważamy, że aplikacja Messenger jest najlepszym miejscem, aby rozmawiać z ludźmi a jak wiadomo, coraz bardziej zależy na tym firmom. Mamy przyjemność powitać linię KLM na naszej rozwijającej się platformie Messenger jako pierwszego partnera lotniczego. Obecnie klienci KLM będą mieć możliwość szybkich i kontekstowych rozmów o swoich lotach, z wykorzystaniem wygodnego komunikatora na Facebooku, który już doskonale znają i cenią.”
Prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers, dodał: „Nowa usługa Messenger jest idealnym dodatkiem do naszej strategii w kanałach społecznościowych. Wierzymy, że powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego Messenger i KLM są dobrze dopasowane. Nasi pasażerowie czują się komfortowo dzieląc się z nami informacjami za pośrednictwem platformy bardziej osobistej, jaką jest Messenger. W ubiegłym roku uruchomiliśmy przycisk Messenger na naszym profilu na Facebooku, dzięki czemu podróżni mogą kontaktować się z KLM bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości. Zainteresowanie wzrosło o 40%, co pokazuje, że podróżni doceniają taką formę komunikacji. Jesteśmy dziś o krok dalej, oferując naszym pasażerom możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez Messengera.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









