Skyscanner zyskał nowych partnerów biznesowych

Wyszukiwarka Skyscanner poinformowała, że pięciu nowych partnerów biznesowych – Artemis, Baillie Gifford, Khazanah, Vitruvian Partners oraz Yahoo! JAPAN – zainwestuje w firmę i jej dalszy rozwój łącznie około 192 mln dolarów. Transakcja uwzględnia inwestycje pierwotne i wtórne, a także nabycie pakietu akcji.
Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na wsparcie realizacji strategii firmy, a także przyspieszą jej dalszy wzrost na internetowym rynku usług turystycznych, którego wartość już dziś szacuje się na 500 mld dolarów. Dodatkowo Skyscanner uzyska jeszcze większy dostęp nie tylko do eksperckiej wiedzy, ale również wirtualnych i geograficznych rynków na całym świecie.
Gareth Williams, CEO w Skyscanner, powiedział: „Skyscanner cieszy się wysokim, dwucyfrowym tempem wzrostu już od kilku lat, a od 2009 roku zaczął przynosić zyski. Ten sukces zawdzięczamy ponad 1200 partnerom biznesowym na całym świecie, 50 milionom podróżnych korzystających z naszych usług każdego miesiąca, innowacyjnym technologiom, a także nieustannym staraniom naszego zespołu o najwyższą jakość usług. Finansowanie, które otrzymaliśmy, a także poszerzenie zespołu o nowych pracowników umożliwia nam tworzenie nowych narzędzi i rozwiązań dla podróżujących. Chciałbym wyrazić podziękowanie dla firmy Scottish Equity Partners i Sequoia za ich niezłomną wiarę w Skyscanner, a także powitać w zespole nowych partnerów biznesowych. Razem mamy znacznie więcej do zrobienia – czeka nas niezwykle ekscytujący czas.”
Artemis to globalna spółka zarządzająca funduszami o wartości około 33 mld USD
Baillie Gifford to niezależna spółka inwestycyjna z siedzibą w Edynburgu, realizująca inwestycje w imieniu swoich klientów na całym świecie
Khazanah Nasional Berhad to strategiczny fundusz inwestycyjny należący do rządu Malezji, oferujący szeroki dostęp do rynków w całym regionie Azji i Pacyfiku.
Vitruvian Partners to jeden z wiodących inwestorów w Europie, specjalizujący się we wspieraniu firm wysokiego szybkiego, posiadający doświadczenie na rynku usług internetowych.
Yahoo! JAPAN znajduje się już wśród partnerów Skyscanner w Japonii. Inwestycja firmy dodatkowo umacnia relacje między firmami.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










