Nowa strategia Emirates

Założeniem wewnętrznej transformacji Grupy Emirates jest skoncentrowanie działalności firmy na danych, reformacja procesów biznesowych przy użyciu inteligentnej technologii, a także uzależnienie wszelkich decyzji od analizy danych typu Big Data w czasie rzeczywistym.
Tim Clark, prezes linii Emirates, powiedział: „Powyższa strategia przynieść ma korzyści we wszystkich obszarach działalności przewoźnika, od obsługi klienta, poprzez operacje handlowe, po zaplecze administracyjne. Chociaż inicjatywa przyniesie znaczące korzyści wszystkim jednostkom organizacyjnym, naszym końcowym celem jest przemyślana zmiana doświadczenia naszego klienta wywołana wytworzeniem osobistej więzi z nim na nieosiągalną dotąd w sektorze usług skalę.
Aby nasz plan się powiódł, musimy doprowadzić do przekrojowej zmiany w całej firmie, a nasza najnowsza strategia transformacji pomoże stworzyć niezbędny fundament. Śmiało wypróbowujemy nowe technologie i pomysły, aby określić możliwości, jakie stwarzają zarówno pod względem ciągłego doskonalenia, jak i przełomowej zmiany naszego modelu biznesowego. Big Data, analityka prognostyczna, sztuczna inteligencja, systemy uczące się, robotyka, crowdsourcing i współpraca społeczna to obszary, które naszym zdaniem pomogą nam stworzyć całościowy plan ciągłych innowacji i reform.
W celu przeprowadzenia pomyślnej transformacji Grupa Emirates powoła scentralizowany zespół do zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie, na czele którego stanie doświadczony przedstawiciel kadry kierowniczej ze wszystkimi uprawnieniami, środkami i funduszami niezbędnymi do przeprowadzenia długofalowej strategicznej zmiany w firmie. Ponieważ kierowanie zespołem będzie wymagać niezwykłych umiejętności, przeprowadzimy szczegółową rekrutację w skali globalnej w poszukiwaniu najlepszych kandydatów. Potrzebujemy kogoś o wyjątkowej determinacji w dążeniu do rezultatów. Wybrany kandydat będzie sprawdzonym liderem o ogromnym doświadczeniu w kierowaniu szeroko zakrojoną transformacją przedsiębiorstwa, który szczerze i głęboko wierzy w znaczenie technologii w procesie kształtowania strategii biznesowej.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









