Ryanair: od 12 listopada podróż tylko z cyfrową kartą pokładową
Ryanair potwierdził, że zamiast od poniedziałku 3 listopada przejdzie w 100 proc. na cyfrowe karty pokładowe, od środy 12 listopada.
Przejście linii lotniczych Ryanair na całkowicie cyfrowe karty pokładowe oznacza, że od 12 listopada pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować fizycznej karty pokładowej, ale będą musieli skorzystać z cyfrowej karty pokładowej wygenerowanej w aplikacji „myRyanair” podczas odprawy, aby wejść na pokład samolotu linii Ryanair.
Jest to najnowszy krok w ramach wiodącej w branży transformacji cyfrowej Ryanair, która wprowadziła już kilka funkcji i inicjatyw w aplikacji, aby poprawić komfort podróży ponad 206 milionów klientów (szczególnie w przypadku zakłóceń),
w tym:
- Funkcja „Order to seat”: zamów jedzenie i napoje przez telefon i otrzymaj je jako pierwszy.
- Bieżące informacje dotyczące lotów: Aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące wejścia na pokład, bramek
i opóźnień. - Bezpośrednie aktualizacje dotyczące zakłóceń: Powiadomienia na żywo z centrum operacyjnego Ryanair podczas zakłóceń.
Prawie 80 proc. z ponad 206 milionów pasażerów linii Ryanair korzysta już z cyfrowych kart pokładowych. Przejście linii Ryanair na w 100 proc. cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada jest następstwem działań innych kluczowych branż związanych ze sprzedażą biletów (takich jak festiwale, imprezy muzyczne i wydarzenia sportowe), które z powodzeniem przeszły na sprzedaż wyłącznie cyfrową.
„Aby zapewnić naszym klientom płynne przejście na w pełni cyfrowe karty pokładowe, zmiana nastąpi w środę 12 listopada, który tradycyjnie jest nieco spokojniejszym okresem dla podróży po intensywnym okresie jesiennej przerwy semestralnej. Przejście Ryanair na całkowicie cyfrowe karty pokładowe oznacza dla naszych klientów szybsze, inteligentniejsze i bardziej ekologiczne podróże, usprawnione dzięki naszej aplikacji „myRyanair”, w której pasażerowie mogą również korzystać z przydatnych funkcji, takich jak rezerwacja miejsc i informacje o lotach na żywo” – powiedział Chief Marketing Officer w Ryanair Dara Brady.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









