Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”

Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który utrudnił lot FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r., atakując innych pasażerów, odmawiając wykonywania poleceń załogi i powodując uszkodzenie samolotu. Zachowanie pasażera doprowadziło do zawrócenia samolotu do Krakowa, gdzie pasażer został usunięty z samolotu przez Straż Graniczną. Utrudniający lot pasażer został skazany na 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na trzy lata i został zobowiązany do zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro.
Ryanair dokłada wszelkich starań, aby wszyscy pasażerowie i załoga podróżowali w komfortowych warunkach, bez zbędnych utrudnień powodowanych przez niewielką liczbę niezdyscyplinowanych pasażerów. Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania i będzie nadal podejmować działania mające na celu zwalczanie podobnych incydentów na pokładzie samolotu z korzyścią dla zdecydowanej większości pasażerów, którzy nie powodują utrudnień w trakcie podróży.
„To niedopuszczalne, że pasażerowie, z których wielu podróżuje ze swoimi rodzinami, muszą mierzyć się
z niepotrzebnymi utrudnieniami z powodu zachowania jednego niesfornego pasażera. Ryanair przywiązuje dużą wagę do zapewnienia wszystkim pasażerom i załodze komfortowych i bezstresowych warunków podróży, wolnych od komplikacji powodowanych przez niewielką liczbę niesfornych pasażerów. Ryanair z zadowoleniem przyjmuje decyzję krakowskiego sądu o nałożeniu na zakłócającego lot pasażera kary 8 miesięcy pozbawienia wolności i nakazu zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro za utrudnienie lotu FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r.Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji dla niewłaściwego zachowania pasażerów i będzie nadal podejmować działania, w tym zakazy podróżowania i grzywny, wspieranie dochodzeń prowadzonych przez lokalne organy ścigania oraz dochodzenie odszkodowań cywilnych w celu zwalczania niewłaściwego zachowania pasażerów na pokładzie naszych samolotów” – powiedziała Alicja Wójcik-Gołębiowska, Head of Comms CEE&Baltics w Ryanair.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty










