Gruzińska Organizacja Turystyczna wybiera Aviareps do promocji w Europie

Aviareps został oficjalnie wybrany partnerem Gruzińskiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTA) w zakresie działań PR i marketingowych w pięciu kluczowych rynkach europejskich: w Niemczech, Polsce, Francji, Szwecji oraz Norwegii.
Współpraca obejmuje kompleksową reprezentację w obszarach PR i marketingu, planowanie działań medialnych oraz zakup mediów. W ramach partnerstwa Aviareps będzie realizować działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Gruzji i pobudzenie ruchu turystycznego, wdrażając kompleksową strategię opartą na analizie danych i dostosowaną do specyfiki każdego z rynków docelowych.
Aby wspierać rozwój turystyki i umacniać pozycję Gruzji jako obowiązkowego kierunku podróży, lokalne zespoły ekspertów Aviareps opracują i wdrożą skuteczne działania PR i marketingowe, uwzględniające unikalne realia poszczególnych rynków. Kluczową rolę w realizacji tych inicjatyw odegrają długoletnie relacje Aviareps z czołowymi touroperatorami, agencjami turystycznymi oraz partnerami medialnymi w regionie. Dzięki temu możliwe będzie skuteczne przeprowadzanie szkoleń, organizacja warsztatów i spotkań branżowych, pozyskiwanie prestiżowych publikacji medialnych, realizacja podróży studyjnych oraz współpraca z influencerami w celu maksymalizacji widoczności marki.
Położona na skrzyżowaniu Europy i Azji Gruzja to wschodząca gwiazda turystyki, ceniona za spektakularne krajobrazy górskie, obiekty wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, tętniącą życiem stolicę Tbilisi, starożytne tradycje winiarskie oraz wyjątkową gościnność. Od szczytów Kaukazu po wybrzeże Morza Czarnego – Gruzja oferuje unikalne połączenie przygód na świeżym powietrzu, bogactwa kulturowego i doznań kulinarnych, odpowiadające zarówno oczekiwaniom turystów indywidualnych, jak i podróżnych poszukujących luksusowych doświadczeń.
„Dzięki naszej eksperckiej wiedzy i zespołom lokalnych specjalistów w każdym z rynków, jesteśmy dumni, że możemy reprezentować GNTA i przybliżać europejskim podróżnym tętniącą życiem kulturę, bogatą historię i naturalne piękno Gruzji. Nasi eksperci doskonale znają lokalne realia branży medialnej i turystycznej oraz posiadają silne relacje na rynkach, co pozwoli skutecznie zwiększyć widoczność Gruzji w kluczowych krajach Europy” – mówi Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.
„Cieszymy się, że będziemy wspierać promocję Gruzji na polskim rynku. To kraj o niezwykłym potencjale turystycznym – fascynującej kulturze, imponującej przyrodzie i autentycznej gościnności. Jesteśmy przekonani, że wspólne działania realnie wpłyną na wzrost zainteresowania Gruzją wśród polskich podróżnych” – dodaje Jacek Skrzypkowski, General Manager w Aviareps Polska.
POWIĄZANE WPISY
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2025
eSky podnosi gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2025/26
Grupa eSky podniosła gwarancję ubezpieczeniową dla klientów rezerwujących pakiety…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Skyscanner wprowadza funkcję Planuj z AI
Platforma Skyscanner udostępniła nową funkcję „Planuj z AI”. Rozwiązanie, oparte na…
0 Komentarzy1 Minuta
24 września 2025
eSky: Sztuczna inteligencja i media społecznościowe zmieniają turystykę
Sztuczna inteligencja oraz media społecznościowe stają się kluczowymi narzędziami w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2025
eSky podnosi gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2025/26
Grupa eSky podniosła gwarancję ubezpieczeniową dla klientów rezerwujących pakiety…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Skyscanner wprowadza funkcję Planuj z AI
Platforma Skyscanner udostępniła nową funkcję „Planuj z AI”. Rozwiązanie, oparte na…
0 Komentarzy1 Minuta
24 września 2025
eSky: Sztuczna inteligencja i media społecznościowe zmieniają turystykę
Sztuczna inteligencja oraz media społecznościowe stają się kluczowymi narzędziami w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty