Novotel podsumowuje rok współpracy z WWF i ogłasza nowe inicjatywy na rzecz ochrony oceanów

fot. materiały prasowe

Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Oceanów marka Novotel podsumowuje pierwszy rok partnerstwa z WWF. W ramach współpracy firma ogłasza wdrożenie nowych inicjatyw, które zostaną wprowadzone w 600 hotelach Novotel na całym świecie.

Program „Plant-Forward” zakłada, że do 2026 roku dania roślinne będą stanowić co najmniej 25 proc. menu. W ramach współpracy z WWF Francja, hotele Novotel wyeliminowały z oferty 350 gatunków zagrożonych wyginięciem. Wprowadzono również ryby certyfikowane przez MSC oraz produkty z oznaczeniami ekologicznymi i ASC.

Działania edukacyjne stanowią istotny element współpracy z WWF, szczególnie z myślą o rodzinach i najmłodszych gościach. W hotelach Novotel udostępniono dwie edukacyjne gry stworzone wspólnie z WWF Francja: „Guardians of the Mediterranean” oraz quiz „Sea Turtle”, poświęcony zagrożeniom, jakie napotykają żółwie morskie podczas migracji.

Podsumowując pierwszy rok współpracy, Novotel wskazuje na szereg zrealizowanych inicjatyw w obszarze ochrony środowiska, zrównoważonej gastronomii oraz edukacji. Obejmują one m.in. eliminację plastiku, pilotaże projektów wspierających odpowiedzialne rybołówstwo w Indiach, działania na rzecz skrócenia łańcucha dostaw oraz szeroko zakrojone szkolenia pracowników z zakresu ochrony oceanów.

„Ochrona oceanu to ochrona naszej wspólnej przyszłości. Współpraca z takimi partnerami jak Novotel przyspiesza transformację całego sektora turystyki”- podkreśla Ludovic Frère Escoffier z WWF Francja.

W kolejnych miesiącach Novotel planuje rozszerzenie programów edukacyjnych, dalszy rozwój kuchni roślinnej i kontynuację wsparcia dla projektów WWF.