LOT wprowadza na pokłady autorskie wafelki SKAWA
fot. materiały prasowe
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady swoich samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u. Produkt powstał z myślą o pasażerach narodowego przewoźnika i odzwierciedla przywiązanie do krajowych tradycji oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego.
Wafelek, stworzony przez SKAWA, firmę z ponad 110-letnią historią produkcji słodyczy, dostępny jest wyłącznie na pokładach samolotów PLL LOT i nie trafia do regularnej sprzedaży.
„Wafelek LOT, który już niedługo zaproponujemy naszym pasażerom to więcej niż tylko przekąska. Jest wyrazem dbałości o doświadczenia pasażera i wspierania polskich marek z tradycją. To kolejna nowość, wdrożona zgodnie z filozofią PLL LOT, polegającą na łączeniu nowoczesności z dziedzictwem oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróży już od pierwszego kontaktu z obsługą na pokładzie. Jako narodowy przewoźnik nie tylko łączymy Polskę ze światem, ale świadomie wspieramy to, co lokalne. Od pokładu naszych samolotów po przestrzenie saloników biznesowych — współpracujemy z ponad 100 polskimi firmami, by pielęgnować i promować to, co najlepsze w polskiej jakości, smaku i designie” – powiedziała Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience w PLL LOT.
„Jesteśmy dumni, że nasze wafelki, sygnowane logo SKAWA oraz PLL LOT, zadebiutują na pokładach narodowego przewoźnika. Partnerstwo naszych marek opiera się na wieloletniej tradycji i bogatym doświadczeniu. Wierzymy, że nowa przekąska uczyni podróż z PLL LOT jeszcze przyjemniejszą” – dodał Waldemar Włazik, dyrektor sprzedaży ZPC „SKAWA” S.A.
PLL LOT eksponuje polskie marki przez współpracę z rodzimymi partnerami, zwiększając ich rozpoznawalność na rynkach międzynarodowych. Oferta pokładowa obejmuje przekąski, napoje oraz kosmetyki naturalne, a serwis uzupełniają produkty wysokiej jakości z polskich manufaktur. Podobne podejście zastosowano w salonikach biznesowych, gdzie wnętrza i wyposażenie pochodzą od polskich dostawców z branży meblarskiej, ceramicznej i kosmetycznej.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










