Wizz Air rozszerza obsługę klienta. Wsparcie w języku polskim dostępne online

Wizz Air uruchomił usługę wsparcia w języku polskim jako element programu Customer First Compass. Nowa opcja jest dostępna poprzez czatbota i czat na żywo na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej przewoźnika.
Wprowadzenie obsługi w języku polskim stanowi element działań zmierzających do zwiększenia dostępności i poprawy jakości usług dla kluczowych grup pasażerów Wizz Air w Europie.
Wsparcie z udziałem konsultantów w języku polskim jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00. Dodatkowo linia oferuje całodobową obsługę za pośrednictwem wirtualnej asystentki Amelii. Nowa usługa rusza wraz z sezonem letnim, w którym Wizz Air planuje obsłużyć rekordowe 160 tras z dziesięciu polskich lotnisk do 80 miejsc w 28 krajach.
„Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży” – powiedział Salvatore Gabriele Imperiale, manager ds. komunikacji korporacyjnej w w Wizz Air.
Wizz Air wprowadza zmiany zgodnie z założeniami programu Customer First Compass, który koncentruje się na czterech głównych obszarach: produkcie, cenie, obsłudze oraz komunikacji. Celem programu jest zapewnienie kompleksowego doświadczenia podróży zorientowanego na potrzeby pasażera.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









