HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
fot. materiały prasowe
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych i komunikacji bezpośredniej. W 2024 roku grupa osiągnęła 477 mln euro pośredniczonej wartości transakcji (TTV), co oznacza wzrost o 20 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Strategia HolidayPirates oparta na mediach społecznościowych i bezpośredniej komunikacji skutecznie zwiększa zaangażowanie i sprzedaż na wszystkich rynkach. Największe wyniki odnotowano w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. TTV w regionie DACH osiągnęła 162 mln euro, co oznacza wzrost o 8,3 proc. Wielka Brytania oraz Włochy wygenerowały odpowiednio 100 mln euro (wzrost o 15,3 proc.) i 75 mln euro (wzrost o 28,3 proc.). Francja odnotowała wzrost o 24,2 proc., osiągając poziom 69 mln euro. Największą dynamikę wzrostu osiągnięto w Stanach Zjednoczonych (83 proc.), Polsce (65 proc.) i Hiszpanii (52 proc.).
Wzrostowi wartości pośredniczonych transakcji towarzyszył również znaczący wzrost bazy użytkowników. Liczba obserwujących w mediach społecznościowych wzrosła z 13,31 mln w 2023 roku do 17 mln w marcu 2025 roku. Obserwatorzy są rozproszeni równomiernie na rynkach, przy czym region DACH stanowi mniej niż 20 proc. globalnej liczby. HolidayPirates posiada obecnie 4,1 mln obserwatorów na Instagramie, co stawia grupę w czołówce branży turystycznej w tym kanale. Łącznie wszystkie kanały komunikacji HolidayPirates gromadzą 26 mln subskrybentów i obserwatorów, generując do 19 mln sesji miesięcznie.
Jak podkreśla David Armstrong, CEO i współzałożyciel HolidayPirates, firma kontynuuje dynamiczny rozwój. Równocześnie wdraża nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają zespół w pracy i umożliwiają bardziej spersonalizowaną obsługę użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










