HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
fot. materiały prasowe
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych i komunikacji bezpośredniej. W 2024 roku grupa osiągnęła 477 mln euro pośredniczonej wartości transakcji (TTV), co oznacza wzrost o 20 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Strategia HolidayPirates oparta na mediach społecznościowych i bezpośredniej komunikacji skutecznie zwiększa zaangażowanie i sprzedaż na wszystkich rynkach. Największe wyniki odnotowano w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. TTV w regionie DACH osiągnęła 162 mln euro, co oznacza wzrost o 8,3 proc. Wielka Brytania oraz Włochy wygenerowały odpowiednio 100 mln euro (wzrost o 15,3 proc.) i 75 mln euro (wzrost o 28,3 proc.). Francja odnotowała wzrost o 24,2 proc., osiągając poziom 69 mln euro. Największą dynamikę wzrostu osiągnięto w Stanach Zjednoczonych (83 proc.), Polsce (65 proc.) i Hiszpanii (52 proc.).
Wzrostowi wartości pośredniczonych transakcji towarzyszył również znaczący wzrost bazy użytkowników. Liczba obserwujących w mediach społecznościowych wzrosła z 13,31 mln w 2023 roku do 17 mln w marcu 2025 roku. Obserwatorzy są rozproszeni równomiernie na rynkach, przy czym region DACH stanowi mniej niż 20 proc. globalnej liczby. HolidayPirates posiada obecnie 4,1 mln obserwatorów na Instagramie, co stawia grupę w czołówce branży turystycznej w tym kanale. Łącznie wszystkie kanały komunikacji HolidayPirates gromadzą 26 mln subskrybentów i obserwatorów, generując do 19 mln sesji miesięcznie.
Jak podkreśla David Armstrong, CEO i współzałożyciel HolidayPirates, firma kontynuuje dynamiczny rozwój. Równocześnie wdraża nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają zespół w pracy i umożliwiają bardziej spersonalizowaną obsługę użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










