eSky wprowadza secure payment authentication od Google Pay

Grupa eSky jako pierwsza zintegrowała swoje systemy rezerwacyjne z secure payment authentication od Google Pay. Nowe narzędzie wykorzystuje do uwierzytelniania tokeny i technologie biometryczne wbudowane w urządzenia. Skraca to proces płatności oraz zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Polski właściciel globalnej platformy podróży eSky jako pierwszy zintegrował swoje serwisy z rozwiązaniem korzystającym z biometrii. Pilotażowy projekt Google Pay z udziałem Grupy eSky pokazał, że nowe narzędzie bazujące na tokenach i technologiach biometrycznych na poziomie urządzeń – czyli rozpoznawaniu twarzy lub odcisków palców – nie tylko poprawia wyniki firmy na etapie cyfrowych płatności, ale też przyspiesza proces uwierzytelniania dla klientów. W porównaniu z autoryzacją 3D Secure płatność jest szybsza o 14 sekund, a wskaźniki uwierzytelnienia i udanych transakcji są lepsze o odpowiednio 5 i 3 p.p.
Bezpieczeństwo i szybsza realizacja płatności
Ponadto rozwiązanie to zwiększa bezpieczeństwo transakcji: użytkownicy muszą bowiem zweryfikować swoje urządzenie za pomocą danych biometrycznych, kodu PIN czy wzoru blokady. Metody te są trudniejsze do podrobienia i mniej podatne na ataki phishingowe oraz inne zagrożenia w sieci.
„Wdrożenie secure payment authentication od Google Pay znacznie zwiększyło nasz wskaźnik konwersji dzięki usprawnieniu płatności. Szybkość i płynny przebieg transakcji są kluczowe w branży turystycznej, gdyż ceny biletów lotniczych zmieniają się w czasie rzeczywistym. Szybsza finalizacja zakupów z bezproblemową autoryzacją oznacza, że klienci mogą zarezerwować podróż w najlepszych cenach” – mówi Grzegorz Kwiecień, Head of Payments & Fraud Prevention w Grupie eSky.
Secure payment authentication od Google Pay to uproszczona alternatywa dla używanych dotychczas metod 3D Secure, w których klient weryfikuje swoją tożsamość jednorazowym kodem dostępu lub hasłem, po czym często jest przekierowywany na inne strony w celu potwierdzenia operacji. To zmniejsza prawdopodobieństwo finalizacji zakupów.
„Zawsze szukamy sposobów na poprawę doświadczeń zakupowych klientów, jednocześnie zmniejszając liczbę sytuacji, kiedy użytkownik odwiedza stronę, dodaje produkt do koszyka, a następnie opuszcza witrynę bez finalizacji transakcji. Dzięki bezpiecznemu rozwiązaniu do uwierzytelniania płatności możemy zmniejszyć problemy przy rozliczeniach, przyspieszając proces zakupowy przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych płatności i skutecznym ograniczaniu oszustw” – podkreśla Ben Volk, wiceprezes i dyrektor generalny Google Pay.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty










