Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka z nową identyfikacją wizualną

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów z przyjemnością prezentuje nowy logotyp, który wykracza poza zmianę samego symbolu. Nowy znak graficzny to nie tylko odzwierciedlenie bieżącej strategii spółki, ale również przenosi nas w świat głęboko zakorzenionej historii Podkarpacia.
Poprzedni znak graficzny portu lotniczego w Jasionce obowiązywał od 2007 roku i był mocno związany z herbem miasta Rzeszowa. Nowe logo, zdecydowanie poszerza swój obszar – skupia się na całym regionie. Decyzja o zmianie została podjęta w ramach wspólnego dążenia do ciągłego rozwoju oraz zmieniających się potrzeb. Nowy znak, który obowiązuje od dziś, symbolizuje w szczególności innowacyjność, nowoczesność i zaangażowanie w tworzenie najlepszych rozwiązań dla naszych pasażerów oraz partnerów biznesowych.
„Chcemy, aby aktualna identyfikacja wizualna odzwierciedlała misję spółki, która stale się rozwija i podąża za najnowszymi trendami, nie zapominając o pięknych wartościach regionu” – mówi Adam Hamryszczak, prezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.
Logo zaprojektowała pracownia Gravite Design z Olsztyna, specjalizująca się w identyfikacji wizualnej, doradztwie marketingowym i skutecznej komunikacji, z dużym doświadczeniem w tworzeniu komunikacji promocyjnej regionów oraz branży lotniczej. Inspiracją do stworzenia logotypu w tej postaci była niezwykła historia błogosławionej Rodziny Ulmów – bohaterów, którzy podczas II wojny światowej ratowali Żydów, poświęcając własne życie. Od kilkunastu tygodni port nosi ich imię.
„Znak lotniska przenosi nas w świat symboliki głęboko zakorzenionej w tożsamości Podkarpacia. To nie tylko symbol lotniska. To emblemat historii regionu i wartości, jakie w nim drzemią, wciąż są aktualne i godne upowszechnienia, jak odwaga, pokój i wolność” – opowiada Mateusz Obarek, dyrektor Artystyczny Gravite Design. Dodaje, że w logo odnajdziemy też symbolikę ptaka i samolotu.
„Kodujemy tu wieloznaczny przekaz; duch wolności, komfort mobilności oraz determinacja w pokonywaniu barier. Symbolicznie zakodowany w znaku gołąb przypomina o idei pokoju, a jednocześnie nawiązuje do odwagi i poświęcenia rodziny Ulmów” – dodaje.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









