Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele zarządu spółki.
Multiagent rozpoczął działalność w 1999 roku, początkowo na rynku e-commerce, 12 lat później, w 2011 roku uruchomił koncept stacjonarnych salonów franczyzowych. Pierwszy został otwarty w Przemyślu. Dziś spółka ogłasza otwarcie 300. salonu pod swoją marką.
„Oferta z wylotami z lotnisk lokalnych z każdym rokiem jest coraz szersza, a jak wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie Wakacje.pl, Polacy chętnie korzystają z tych opcji. Chętnie też zasięgają porady w biurze znajdującym się w okolicy ich miejsca zamieszkania. Naszym celem jako lidera rynku, jest być blisko klientów, dlatego jesteśmy otwarci na kolejne współprace franczyzowe” – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
„Franczyzobiorcy Wakacje.pl doceniają przede wszystkim rozpoznawalność naszej marki na rynku. Niemniej istotne są wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa” – dodaje Wioletta Zarzycka.
Jak tłumaczy dyrektor, każdego dnia tysiące osób odwiedza portal Wakacje.pl i przegląda oferty.
„Obserwowany na rynku efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), polegający na poszukiwaniu informacji o produkcie w internecie, a następnie zakupie w sklepie stacjonarnym, niewątpliwie pomaga naszym franczyzobiorcom, którzy w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów. Z naszej strony łatwo dowiedzą się, gdzie najbliżej ich miejsca zamieszkania znajduje się salon Wakacje.pl” – tłumaczy Wioletta Zarzycka.
Zaangażowanie i dostępność sieci franczyzowej
W dobie pędzącej cyfryzacji, szybkiego życia i braku czasu wydawałoby się, że sprzedaż stacjonarna może cieszyć się mniejszą popularnością niż internetowa. W przypadku Wakacje.pl wszystkie kanały dystrybucji funkcjonują na równie wysokim poziomie.
„Klienci chcą wybrać, gdzie zakupią wycieczkę, a my dajemy im taką możliwość. Osoby preferujące bezpośredni kontakt z doradcą wybierają salony stacjonarne, inni kupują w pełni samodzielnie w sklepie internetowym, a jeszcze inni przez call center. Wybór wymarzonych wakacji z gąszcza ofert nie jest łatwym zadaniem, a dla wielu profesjonalne wsparcie wykwalifikowanego doradcy w biurze stacjonarnym jest nieocenione. To sprawia, że sprzedaż w kanale tradycyjnym nadal nie tylko się sprawdza, ale i dynamicznie rozwija” – mówi Wioletta Zarzycka.
Partnerzy multiagenta na współpracy korzystają na kilka sposobów: otrzymują gotowy scenariusz na sprawdzony model działania, wytyczne dotyczące standardów – od wyglądu salonu, przez sposób obsługi aż po procedury biznesowe, dostęp do oferty czy szeroki zakres szkoleń produktowych i sprzedażowych.
Franczyzobiorcami mogą zostać zarówno przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność w turystyce, jak i ci związani z nią od lat. Ci ostatni skorzystają ze wsparcia finansowego sięgającego nawet jednej trzeciej inwestycji. Wszyscy mogą liczyć na szkolenia w różnych obszarach, dzięki czemu mogą poprawiać jakość świadczonych usług.
O tym, dlaczego warto przystąpić do sieci franczyzowej Wakacje.pl opowiada właścicielka 300. salonu sprzedaży multiagenta – Justyna Dudziak.
„Do tej pory działałam w zupełnie innej branży, ale chciałam sprawdzić się w nowym obszarze biznesowym i zdywersyfikować swoje przychody. Działalność w branży turystycznej w moim przypadku, jest połączeniem pracy z pasją”.
I kontynuuje:
„Marka Wakacje.pl to przede wszystkim rozpoznawalność, ale i wysoka jakość standardów obsługi klienta. Właśnie to brałam pod uwagę, podejmując decyzję o wyborze franczyzodawcy. Zależało mi, żeby klient, wchodząc do mojego salonu, pozostał w nim ze względu na świetną obsługę oraz szeroki wachlarz oferowanych usług. Dużą zaletą jest również to, że Wakacje.pl przez cały czas prowadzą ogólnopolskie działania marketingowe, co przekłada się na pozyskiwanie kolejnych klientów. Dzięki współpracy mam też dostęp do specjalistycznej wiedzy i wypracowywanych przez lata standardów sprzedażowych, z czego mogę korzystać w codziennej pracy. Co dla mnie równie ważne, Wakacje.pl to grupa pełnych pasji ludzi ze wspólnym hobby, jakim są podróże” – dodaje Justyna Dudziak.
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty