Trwa rozbudowa marek premium Accor w Europie Środkowo-Wschodniej
Accor realizuje plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich w Czarnogórze i na Węgrzech.
Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 pokoi, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest.
„Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów. Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata” – mówi Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands.
Swissôtel z premierą w Czarnogórze
Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 pokoi. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji” – dodaje Dilek Sezer.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Accor rozszerza markę Tribe. Otwarto nowy hotel w Rydze
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki Tribe w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
IGHP: ożywienie w hotelach. Majówka przyniosła wysokie obłożenie
W kwietniu hotele odnotowały lepsze wyniki niż w marcu i po raz pierwszy od początku roku…
0 Komentarzy8 Minuty
14 maja 2024
Rekordowa majówka w obiektach PHH. Wysoka frekwencja i wzrost przychodów
Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w…
0 Komentarzy1 Minuty
9 maja 2024
Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty