Triverna.pl: skok o 140 proc. w 2023 roku i zrównoważone cele na 2024

Serwis rezerwacyjny Triverna.pl odnotował w 2023 roku wzrost o 140 proc. w porównaniu do 2019 i o 90 proc. w porównaniu do 2022. Wzrost wynikał głównie z zwiększonego ruchu o 72 proc. w porównaniu z 2022 oraz z wyższej średniej wartości koszyka.
Rozwój sieci partnerów, również z kategorii premium pozwolił serwisowi osiągnąć wyższe ceny niż w 2022 roku. Średnia wartość koszyka wynosiła 1 592 zł, średnia cena pokojonocy 464 zł.
„To był rok inwestycji i budowania fundamentów, dużych nakładów, które zostały włożone w naszą obecność marketingową oraz rozwój zespołu i narzędzi” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.
Marzec, lipiec, sierpień i listopad z największą liczbą rezerwacji
„Cieszy mnie fakt, że jako Triverna jesteśmy jednym ze stałych narzędzi sprzedaży w hotelach. Tylko stała współpraca pozwala wypracować najlepsze efekty. Tym sposobem zapewniamy obłożenie również w trudnych do sprzedaży miesiącach i wypełniamy obiekty w tygodniu” – dodaje Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl
W 2023 firma postawiła między innymi na rozwój bloga oraz jego nową szatę graficzną. Rewolucji doczekał się również obszar CRM. Triverna wdrożyła nową platformę marketing automation, przebudowała infrastrukturę wysyłkową, stworzyła nowe szablony newsletterów.
„W 2024 planujemy urosnąć o 53 proc., do 155 mln GMV. Stawiamy na zrównoważony wzrost poprzez ruch, konwersję oraz średnią wartość koszyka. Wzrost ruchu zapewni nam większy budżet na marketing oraz kontynuację inwestycji w strategiczne obszary” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










