Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych
Grupa PHH ogłosiła nawiązanie partnerstwa z inteliRobots w celu wprowadzenia nowych rozwiązań w obszarze obsługi gości. InteliRobots, jest pierwszym polskim produktem opartym na amerykańskiej technologii, którego zadaniem będzie usprawnienie funkcjonowania usług hotelowych.
Wprowadzenie inteliRobots do sektora hotelarskiego to krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Polski Holding Hotelowy, w partnerstwie z inteliRobots, wprowadza innowacyjne podejście do obsługi gości, które ma zrewolucjonizować sektor hotelarski.
„Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski. Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i wzrost reputacji hotelu. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w naszym hotelu Regent w Warszawie” – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
InteliRobots został stworzony z myślą o sektorze hotelowym, szczególnie w obszarze recepcji. Posiada intuicyjny interfejs umożliwiający przeprowadzenie procesu meldowania i wymeldowania gości w sposób szybki i precyzyjny. Z łatwością zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle fakturę do gościa. Ponadto, jest w stanie obsługiwać gości w wielu językach, udzielając im informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. W obecnych czasach, gdy bezpieczeństwo i higiena są priorytetem, robot minimalizuje kontakt z personelem i innymi gośćmi. Pracuje nieustannie przez całą dobę, zapewniając dostęp do pomocy i informacji o każdej porze dnia i nocy.
InteliRobots wsparciem dla zespołu hotelowego
Zastosowanie inteliRobots w hotelarstwie to rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby, czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie w stanie przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób, w sytuacji, gdy na przykład gość będzie miał indywidulane, specjalne życzenia, związane z obsługą hotelową lub będzie chciał złożyć rezerwację w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Lotnisko Chopina w Warszawie: lepszy dostęp do darmowej wody w terminalu lotniska
Lotnisko Chopina w kwietniu odprawiło blisko 1,59 mln osób. Od początku drugiego kwartału…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
10 maja 2024
Turystyczna współpraca krajów Zatoki Perskiej
Ministrowie z krajów Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) omówili przyszłość podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
9 maja 2024
Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w…
0 Komentarzy2 Minuty
8 maja 2024
Grupa eSky zacieśnia współpracę z PLL LOT
Grupa eSky to pierwszy globalny gracz z branży turystycznej, który bezpośrednio integruje…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie … […]