Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla touroperatorów, takie jak lokalne transfery realizowane przez partnerów. Narzędzie ma dać klientom możliwość samodzielnego dobrania elementów składowych podróży.
W ramach oferty pakietów – city breaków oraz wakacji – grupa eSky łączy dynamiczne pakietowanie z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów. Firma wprowadza rozwiązanie, które umożliwia pakietowanie lotu i noclegu w jednej cenie. Dzięki tej ofercie, klienci będą mogli dowolnie łączyć te elementy podczas jednej rezerwacji.
„Pakiety city breaków i wakacji nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Dzięki ofercie pakietowania w zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty” – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.
W Polsce grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację urlopu klienta.
Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi
Nicholas Smith, specjalista z brytyjskich firm turystycznych, takich jak loveholidays i lastminute.com, dołączył do grupy eSky jako nowy dynamic packaging director. Jego zadaniem będzie wprowadzenie i rozwój popularnych na Zachodzie pakietów dynamicznych. Współpracując z Jarosławem Grabczakiem, leisure and accommodations managerem w eSky, Smith połączy praktyki z Zachodu z oczekiwaniami podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc nowy model pakietów dynamicznych.
Oferta pakietowa o 200 proc. w górę
Elementem strategii grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów city breaków i wakacji. W pierwszym kwartale sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
POWIĄZANE WPISY
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami […]