30. jubileuszowa edycja Meet The Bidder Summer Edition już za nami
14 czerwca był dniem pełnym międzynarodowych spotkań przedstawicieli sektora turystycznego. Wśród wystawców znalazło się wiele firm z branży turystycznej m.in. biura podróży i DMC ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Grecji, Bułgarii, Etiopii, Francji i Wietnamu. Złotym Partnerem wydarzenia była Arabia Saudyjska. Była to okazja, aby dowiedzieć się więcej o tym kierunku turystycznym.
Swoje oferty prezentowali również przedstawiciele sieci hotelowych takich jak Vienna House, Movenpick, Melia, Barcelo, Kempinski i Gloria. Natomiast regionalne i narodowe biura promocji z m.in. Grecji czy Jamajki opowiadały o możliwościach współpracy.
„Pomimo, że Hiszpania de Luxe, jako wystawca, brała udział w Meet the Bidder dopiero trzeci raz, to była to duża przyjemność móc uczestniczyć w 30. edycji tego wydarzenia. Ekipa Meet The Bidder dokłada za każdym razem wszelkich starań, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik” – powiedział Oscar Andres Duran Sanclemente z Hiszpania de Luxe.
„Muszę również przyznać, że większość kontaktów nawiązanych podczas spotkań dużo dla nas znaczy. Utrzymują się one w czasie i pozwalają na nawiązywanie dalszej współpracy biznesowej. Dzięki naszym pozytywnym doświadczeniom z Meet The Bidder w tym roku mieliśmy przyjemność reprezentować także inne firmy, takie jak Hotel Jardin Tecina i Tecina Golf, które również nie chciały przegapić jubileuszu 30-lecia” – dodał Oscar Andreas Duran Sanclemente.
W przerwach między spotkaniami uczestnicy wydarzenia mieli szansę na wygranie w grze MICE Bingo wielu prezentów związanych z podróżami oraz pobyt w egzotycznym hotelu. Wieczorem na wszystkich uczestniczących gości czekała niespodzianka w postaci jubileuszowego tortu w kształcie kuli ziemskiej.
„Jubileuszowy Meet The Bidder zaskoczył fantastycznym tortem i wspaniałą imprezą ze specjalnymi nagrodami dla gości. Natomiast, to co jeszcze jest istotne w wydarzeniu udział wzięło sporo wystawców, którzy podczas tej edycji wywarli duże wrażenie m.in. Jamajka. Możliwość rozmów i zapoznania się z innymi krajami, a także świetnie wybrana lokalizacja w centrum Warszawy, gdzie każdy mógł łatwo dotrzeć i wziąć udział sprawiają, że coraz więcej osób dociera na tego typu wydarzenia” – skomentowała Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
„Jako wystawca wzięłam po raz pierwszy udział w MTB. Jamajka wzbudziła niesamowite zainteresowanie, co już w trakcie trwania wydarzenia zaowocowało konkretnymi rozmowami o współpracy i wyjazdach, które mam nadzieję, że dojdą do skutku już niebawem” – dodała Maxine Gawron, właściciel i dyrektor zarządzający w Bird Pepper Tours.
Partnerami 30. edycji MTB byli SITE i SOIT. Partnerami medialnymi wydarzenia był portal WaszaTurytyka.pl.
Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 23 listopada 2022 roku.
Arabia Saudyjska Złotym Partnerem jubileuszowej edycji Meet The Bidder
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Targi ITTF Warsaw – cała branża turystyczna w sercu Warszawy
W dniach 21–23 listopada 2024, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się II edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty