30. jubileuszowa edycja Meet The Bidder Summer Edition już za nami

14 czerwca był dniem pełnym międzynarodowych spotkań przedstawicieli sektora turystycznego. Wśród wystawców znalazło się wiele firm z branży turystycznej m.in. biura podróży i DMC ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Grecji, Bułgarii, Etiopii, Francji i Wietnamu. Złotym Partnerem wydarzenia była Arabia Saudyjska. Była to okazja, aby dowiedzieć się więcej o tym kierunku turystycznym.

Swoje oferty prezentowali również przedstawiciele sieci hotelowych takich jak Vienna House, Movenpick, Melia, Barcelo, Kempinski i Gloria. Natomiast regionalne i narodowe biura promocji z m.in. Grecji czy Jamajki opowiadały o możliwościach współpracy.

„Pomimo, że Hiszpania de Luxe, jako wystawca, brała udział w Meet the Bidder dopiero trzeci raz, to była to duża przyjemność móc uczestniczyć w 30. edycji tego wydarzenia. Ekipa Meet The Bidder dokłada za każdym razem wszelkich starań, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik” – powiedział Oscar Andres Duran Sanclemente z Hiszpania de Luxe.

„Muszę również przyznać, że większość kontaktów nawiązanych podczas spotkań dużo dla nas znaczy. Utrzymują się one w czasie i pozwalają na nawiązywanie dalszej współpracy biznesowej. Dzięki naszym pozytywnym doświadczeniom z Meet The Bidder w tym roku mieliśmy przyjemność reprezentować także inne firmy, takie jak Hotel Jardin Tecina i Tecina Golf, które również nie chciały przegapić jubileuszu 30-lecia” – dodał Oscar Andreas Duran Sanclemente.

W przerwach między spotkaniami uczestnicy wydarzenia mieli szansę na wygranie w grze MICE Bingo wielu prezentów związanych z podróżami oraz pobyt w egzotycznym hotelu. Wieczorem na wszystkich uczestniczących gości czekała niespodzianka w postaci jubileuszowego tortu w kształcie kuli ziemskiej.

„Jubileuszowy Meet The Bidder zaskoczył fantastycznym tortem i wspaniałą imprezą ze specjalnymi nagrodami dla gości. Natomiast, to co jeszcze jest istotne w wydarzeniu udział wzięło sporo wystawców, którzy podczas tej edycji wywarli duże wrażenie m.in. Jamajka. Możliwość rozmów i zapoznania się z innymi krajami, a także świetnie wybrana lokalizacja w centrum Warszawy, gdzie każdy mógł łatwo dotrzeć i wziąć udział sprawiają, że coraz więcej osób dociera na tego typu wydarzenia” – skomentowała Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.

„Jako wystawca wzięłam po raz pierwszy udział w MTB. Jamajka wzbudziła niesamowite zainteresowanie, co już w trakcie trwania wydarzenia zaowocowało konkretnymi rozmowami o współpracy i wyjazdach, które mam nadzieję, że dojdą do skutku już niebawem” – dodała Maxine Gawron, właściciel i dyrektor zarządzający w Bird Pepper Tours.

Partnerami 30. edycji MTB byli SITE i SOIT. Partnerami medialnymi wydarzenia był portal WaszaTurytyka.pl.

Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 23 listopada 2022 roku.

Arabia Saudyjska Złotym Partnerem jubileuszowej edycji Meet The Bidder